Another food diary

1. 4. 2016


Zdravím vás, milí čtenáři!
Po nějaké době mám pro vás opět další food diary a vy tento typ článků máte očividně rádi, protože patří k těm nejčtenějším což mě opravdu těší. Tradičně opět budou převládat snídaně, ale v budoucnu se budu snažit přidávat i nějaké obědy či večeře. Mimochodem, nezapomeňte, že je dnes Apríl, tak nezapomeňte někoho napálit :D



Jedny vydařené a moc dobré waffle (bohužel v tomto článku asi jediné) s tvarohem,banánem a borůvkami. Recept je podle slečny z instagramu @healthybykate, která má spoustu super receptů. 

40g celozrnné mouky
10g kokosu
1 vejce
60ml Alpro kokosového mléka
špetka prášku do pečiva a kdo chce, přidá sladidlo,med či cukr


Ono se to sice načančá, ale nakonec to stejně dopadne takto :D 


Abyste viděli, že ne vždy se zadaří aneb tohle měly být původně waffle. Nakonec vznikla hromádka něčeho, co jsem musela doslova vyškrábat z wafflovače, každopádně s tvarohem, banánem,malinami a arašídovým máslem celkem dobrý, i když znovu to zkoušet asi nebudu :D


Pokud chcete potěšit partnera jen tak, mezitím co vy jdete do fitka a zároveň s ním nebydlíte, tohle je typ přesně pro vás aneb doneste mu snídani až před práh. Nemusím vám k tomu asi noc moc říkat, je zde malá sklenička s jablečným džusem, jahody v misce vyrobené z papírového tácku a žitný chléb do kterého jsem vykrojila srdce a zapekla v něm vajíčko. Měla úspěch, tak to určitě zkuste. 



Konečně se venku udělalo hezky takže hurá zpátky do formy. Takže jedna předběhací svačinka - slunečnicový chléb s avokádem, úplně jsem zapomněla jak je avokádo dobré.


A další víkendové waffle a i když to není moc vidět, zase se nepovedli jak měli, na nějakou dobu  asi přestanu zkoušet nové recepty na waffle :D


Normálně na blog fotky z instagramu nedávám, ale tuto jsem prostě musela, protože tohle je ten nejlepší mugcake! Opravdová ranní rychlovka a jednu dobu jsem nesnídala nic jiného a takto s arašídovým máslem, jahodami a borůvkami byl nejlepší. Recept najdete na mém instagramu @clara_hcht.


Moje oblíbená svačinka, toast se šunkou, sýrem a k tomu konvice výborného sypaného borůvkového čaje.


Jedna rychlosnídaně - bílý jogurt, mango a perníková bábovička z Albertu. Byla dobrá, ale teď, když už mám formičky si můžu udělat vlastní, těšte se na recept. 


A jeden super nákup. Sojové jogurty a nápoje Alpro jsme si poslední dobou oblíbila, nejvíc asi jogurt s příchutí hořké čokolády.

2 komentáře

  1. ňamky! ♥
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny jídla vypadají dokonale.. Já si wafle budu dělat zítra na snídani, už se mooc těším, mňam.. :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.