January NEW IN

1. 2. 2016


Krásný den všem!
Tak je tu první new in v letošním roce. V minulém článku jste mohli vidět spíše takový můj dream wishlist na rok 2016, ale i tak doufám, že se mi podaří z něj něco odškrtnout, nejlépe samozřejmě všechno :D Leden je samozřejmě znamením velkých slev. Já na to sice moc nejsem, ale i tak se tu pár věcí ze slev objeví. Nebudu to tedy zdržovat a jdeme rovnou na to.

Začneme home decor částí. Jako první jsem jsem navštívila Pepco, kde se dají sehnat pěkné věci za pár korun, jako třeba košík, v kterém skladuju všechny nabíječky a kabely. Vzala jsem si také 2 povlaky na polštáře, protože těch není nikdy dost a určitě nějaké ještě plánuju pořídit. I v HM home byly slevy a  já jsem zde sehnala za 30Kč drátěný diamat, který jsem chtěla už strašně dlouho. Byl v jednom balení společně s drátěnou hvězdou a původně měl sloužit jako ozdoba na vánoční stromeček, ale já ho používám prostě jako ozdobu. Krásný rosegold svícen je z Moebelixu. Zaujal mě na první pohled a věděla jsem, že ho musím mít. Měli tam nějaké zmatené cenovky, protože na jedné byla cena 200 Kč, na druhé 90Kč, ale i tam jsem byla ochotná za něj ty dvě stovky dát. Nakonec jsem ale na pokladně zjistila, že stál jen dvacku :D a teď lituji, že jsem si nevzala ještě jeden. Kartonové krabice jsou také ze slev. Byly v balení tuším po čtyřek od největší po nejmenší a kupovaly jsme si je napůl s mamkou v Hornbachu.Už dlouhou dobu jsem na pinterestu obdivovala dřevěné desky se skřipcem. Já tu svou nakonec musela objednat přes internet ZDE. I s poštovným mě vyšla asi na stovku, což není vůbec špatná cena. Není tedy dřevěná, ale vyrobená z tvrdého kartonu, čehož jsem se trochu bála, ale musím říct, že mě kvalita velmi překvapila a od dřeva je skoro k nerozeznání.


Malý nákup z Makra. Barevných,lepících papírků není nikdy dost tak proč si jich nekoupit rovnou šest :D


Přiznám se, že kosmetiku v poslední době moc nenakupuju a spíše jen doplňuju to, co mi chybí. Takže tu mám 2 sprcháče, ten od Adidas už mám poněkolikáté a můžu ho jen doporučit, kokosový olej, který je skvělý i na vaření, nové balení mích oblíbených krémů od Lorealu. K nákupu jsem dostala zdarma i oční krém Revitalift a přesto, že je určen na starší pleť, tak jsem si ho vážně oblíbila  a používám ho každý den. Šampon a kondicionér od Glisskur jsem použila zatím párkrát, ale už teď můžu říct, že je vážně super. Došel mi taky makeup Match perfection, který mi upřímně moc neseděl, ale chtěla jsem ho dopotřebovat. Tentokrát jsem zkusila 24h od Astoru ze stejné řady, z které mám pudr a zatím jsem velmi mile překvapená. 


V FF moc nenakupuji, ale když jsme jednou procházeli Tescem, tato bundička mě zaujala na první pohled. Je lehce do křivákového stylu, ale narozdíl od křiváku zahřeje i v zimě a navíc má krásný límec, který se dá sundat. Ve slevě stála šest stovek a na počasí, který právě teď venku je, je ideální.


Nákup z posledního lednového dne. Už delší dobu jsem hledala nějakou malinkou peněženku, kterou bych si mohla vzít třeba na ples, kdy potřebuju jen občanku a peníze, která by nezabírala moc místa a vlezla se do každého psaníčka. Na tuto jsem koukala ještě než byla zlevněná a když ji teď měli za polovinu, nemohla jsem ji tam nechat.


Nakonec něco trochu netradičního. Můj pokoj je stále v procesu vybavování a toto velké plátno z Hornbachu je posledním přírůstkem. Všechny zdi mám zatím holé až na menší rám s fotkami a toto plátno mi právě visí nad sedačkou. Eiffelovku a Paříž celkově miluju, takže to je je něco, co mě opravdu vystihuje.

Co jste si v lednu koupili vy?

8 komentářů

  1. Ten svícen je krásnej, ale upřímně si nedokážu představit, že by stál 200 :D

    eL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě oni tam měli různé velikosti a měli tam nějaký zmatek v cenovkách :D

      Vymazat
  2. Krásné věcičky,Pepco je na maličkosti hrozně super :D Taky jsem tam byla v lednu pro pár blbůstek :) Lepíky jsou nutnost :D Většinou mi spíše vyhovují kosmetické produkty,které nejsou určeny na mou pleť či pro můj věk :D moc pěkný obrázek!

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, aler nejhorší je že za tyto rádoby "drobnosti" se utrácí nejvíc a ve finále je to spousta peněz :D a děkuji za pěkný komentář :)

      Vymazat
  3. Pěkný článek:) Já jsem pokoupila ve slevách hlavně oblečení:)
    http://nellylove99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny článok, tá bunda vyzerá super. Aj ja som robila tento článok :) Kúpila som si toho celkom dosť ale radosť mi robia hodinky a retro budík :)

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.