Ochutnávka ukrajinských sladkostí

11. 3. 2016




Krásný den všem!
Dnes pro vás opravdu netradiční článek. Nedávno jsme od známého z Ukrajiny dostali misku jejich místních sladkostí. Přece jen stále platí "jiný kraj,jiný mrav" a navíc nějaké ukrajinské sladkosti jsem už kdysi ochutnala a vím, že opravdu chutnají jinak než ty české. No a mě napadlo pro vás všechny tyto sladkosti vyzkoušet a napsat vám mé pocity, které se mi honily v hlavě během ochutnávky. Bude to tedy článek spíše pro pobavení tak snad se vám bude líbit. Taky se přiznám že po ochutnávce jsem byla vážně přeslazená a některé jsem ani nedojedla protože mi opravdu nechutnali. Tak jdeme na to.



Vypadá to opravdu zvláštně...je to mekký a jakoby obalené v nadrolené oplatce....mňam...v té měkké čokoládě je něco jako měkký nugát....ale mňam....je to hrozně dobrý!....tohle mi fakt moc chutná

Asi jedna z nejlepších věcí, která se vážně povedla. Opravdu se to těžko popisuje a těžko by se to přirovnávalo k něčemu co znám, ale moc dobré.



Ehh...divná čokoláda a je plněná karamelem...a ten karamel je tvrdej,,,,no není to moc dobrý....ta čokoláda vážně není moc dobrá...a ten karamel chutná ještě divněji...no nic moc, tohle víckrát nemusím

Ne, tohle opravdu nebylo nic pro mě. Karamel mám ráda, ale tento byl tak zvláštní, že mi nechutnal.



Hmm...je to hrozně měkký,karamelový a něčím plněný...a strašně sladký...moc rychle se to rozplývá v puse...nejde to kousat ani cucat...a už to tam není....no,moc mi to nechutnalo

Hrozně zvláštní bonbón. Taková divná karamelka a vážně se strašně rozplývala v puse, takže jsem za chvíli nevěděla, že jsem si dala nějaký bonbón.


Ehh...ne tohle vážně není dobrý....chutná to jako hnusná čokoláda....taková ta falešná čokoláda, jak se tomu jen říká?... "kakaová pochoutka"!...ne tohle vážně nesnáším...fuj tak tohle bylo zatím snad nejhorší

Ano, falešná čokoláda neboli kakaová pochoutka. Vím, že jsem lidé, kterým to chutná, ale já to opravdu nenávidím.



Hmm sladkej, karamelovej, cucací bonbón...to moc nemusím....ale vážně to chutná po oříšcích....moc to neubývá...no dobrý ale naše Toffee bonbony jsou lepší

Toto bych přirovnala opravdu k našim Toffee bonbónům jen chutnajících po oříšcích a ne po karamelu. Musím ale uznat, že oříšková chuť byla vážně věrohodná.


Jéé konečně něco čokoladovýho...hmm to vypadá dobře...jéé to měkký a kakaový....žádná náplň prostě to je celý z nějaké měkké čokolády,takové polohořké...to já můžu, sladký to je tak akorát...bože to je dobrý...mňam tak tohle se fakt povedlo

Zaručeně nejlepší bonbón ze všech. Hodně mi to připomíná Lindt Lindor, které naprosto zbožňuju a tohle chutnalo skoro stejně.



Karamelka....vůbec to nechutná po jahodě...a je to trochu mintový....má to měkkou náplň...já miluju jahodový bonbóny, ale tohle...ne není to dobrý...ta náplň je jahodová, ale taková...umělá a s tou mintovou příchutí....ne nechutná mi to

Jak jsem řekla, jahodové bonbóny mám ze všech ovocných nejraději, ale tohle chutnalo opravdu tak uměle, že jsem ho ani nedojedla celý.



Jéé to vypadá jako mini snickerska...a chutná to jako mini snickerska....jo je to úplně stejný...karamel,oříšky polité čokoládou...no ja snickersky úplně nevyhledávám ale je dobrá

K tomu asi není třeba komentáře. Prostě snickerska v mini balení s jiným názvem.


Pro změnu něco gumovýho....hmm celkem dobrý,trochu jinak gumový než naše klasicky gumový bonbóny....je to pomerančový a má to náplň...pomerančovou...za mě by to mohlo být sladčí....no šlo to, ale asi bych si to nekoupila

Takový,nijaký a upřímně mě moc nezaujal.





nic necítím...hmm sladký....jenom sladký,žádná chuť...je to plněný něčím...jak to popsat..drolí se to a je to...kakaový? nevím....každopádně mi to nechutná

Nevím, jestli je to tím, že některé bonbóny chutnaly opravdu velmi rozdílně od těch českých, každopádně mi přišli některé až příliš sladké a bez chuti, jako třeba tento.

Ježiš fuj...lékořice...klasickej tvrdej cucací bonbón s příchutí lékořice....néé nesnáším lékořici...ne to se nedá jíst

Tak jelikož lékořici vážně nesnáším, tak tohle hned po ochutnání letělo do koše.


Tak jak se vám líbil dnešní netradiční článek? Mě tedy hodně bavil a příště se můžete těšit už zase na něco klasičtějšího.


9 komentářů

  1. Pane jo tolik sladkostí, vzhledově mi připomínají sladkosti z Bulharska.

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek, úplně jsem si představovala ty chutě a pocity :-D fakt povedené a něco jiného než běžné kosmetické a nakupovací články. Já hrozně ráda ochutnávám věci cizích krajů.

    OdpovědětVymazat
  3. ukrajinský jsem neměla, ale zkoušela jsem filipínský a ty jsou vyborný:))
    http://chuckina-fashiondiary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, super článek :) Bonbony vypadají opravdu zajímavě a lékořici taky nesnáším :D
    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Ty bombony v modro bílém obale jsem měla, jsou fakt dobrý :) Jinak skvělý článek :)
    eL

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.