My new makeup organize

17. 3. 2016



Krásný den všem!
Po přestěhování moje kosmetika tak nějak ztratila řád. Z pokoje se přestěhovala do šuplíku v koupelně, ale to bylo tak všechno. Stále jsem nebyla schopná ji nějak pořádně uspořádat, ale tento článek mě k tomu tak trochu donutil protože vím, že jsem vám to kdysi dávno slíbila. Takže když jsem měla o víkendu čas, celý šuplík jsem uklidila, dala ho nějak do kupy a rovnou vám ho nafotila. Jak můžete vidět, kosmetiky nemám nijak moc a např. makeupy si kupuju nové až po dopoužívání, ale i tak se vám snad bude článek líbit.


Akrylový stojánek mám z Moebelixu a skladuji v něm všechny moje rtěnky a balzámy, kterých jak můžete vidět, moc nemám. Vzadu je pak paletka od NYC a Nakej basic 2 paletka. Nalevo pak mám makeupy, korektory, kabuki štětce a vzadu tužky a linky. 



V papírové krabičce, kterou jsem rozdělila kousky kartónu mám pak všechny pudry, rozjasňovače a tvářenky. Vedlě je podobná krabička, jen menší, ve které jsou pro změnu všechny moje stíny plus tvářenka od Coloramy, která ovšem velikostí odpovídá spíše stínům. Úplně vepředu je pak ještě jedna menší krabička, ve které jsou řasenky.


V taštičce od Zoelly (seženete na Feelunique) skladuji veškeré mé laky. Co se týče značek, převažuje asi Maybelline a Gabriella Salvete.


Vzadu mám pak věci, které moc často nevyužívám jako třeba umělé nehty, řasy a lepidlo na řasy plus krabičku, kde jsou různé ozdůbky na nehty, strouhátko atd. Taky tu mám bronzer od W7, který už se do mého kartonového stojánku nevešel a taky tvářenku od Mary Kay, která má strašně nepraktický tvar, takže se tam nevešla také. Vedle pak je malý ručník na čištění štětců, kleštičky na řasy a kovová paletka od Inglotu, kterou používám každý den na makeup a nemám tak od něj zapatlanou celou ruku.


Na okně máme tyto akrylové stojánky z Rosmanna s tampónky a uchošťoury, aby byly vždy při ruce stejně jako tento minikoš z Moebelixu. 


Štětce společně se suchými šampony Batiste mám v šuplíku pod umyvadlem tak, abych na ně hezky dosáhla. Co se týče štětců, mám tu sadu od Zoevy, štetec od Essence, sadu Is mine a dokonce štětec z Ladyboxu. Všechny skladuju v pouzdře od sady Is mine a které používám nejvíc, určitě poznáte :D


A když už jsme v tom, ukážu vám ještě mou poličku. Nenajdete v ní nic moc zvláštního. Vzadu v krabičce od Ladyboxu mám obaly na štětce. Vedle ní jsou pak náhradní ručníčky na čistění štětců, no a ve předu věci, které používám každý den jako krémy, roztok na čočky a voňavku.


Vzadu na pravé straně mám taky tento košík z papíru, kde mám všechny miniatury, které využívám převážně na cestách.

¨

Před košíkem jsou opět věci, které používám denně jako micelárka, čistící gel a pak různá tělová másla a olejíčky.


A když jsem byla v tom focení, cvakla jsem vám ještě poličku mamky :D

Jak můžete vidět, opravdu toho nemám nijak moc, ale snad se sbírka časem o nějaké super produkty rozroste. Co máte ve své sbírce vy?

16 komentářů

  1. To já mám kosmetiku uloženou v kosmetickém šuplíku, ale už uvažuji o šuplících z Ikei, protože ten jeden velký šuplík mi nestačí.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  2. těším se, až budu bydlet ve vlastním a konečně! budu moct pořídit poličku, šuplíčky a skříně! :D na kosmetiku :D pěkně to máš:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to pekne zorganizované a uložené (:

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to hezky uspořádané :) já mám takový bílý dřevěný organizér a ještě jeden vlastní výroby, ale už mi to zase přestává stačit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já doufám, že mě bude tento šuplík stačit ještě dlouho :D

      Vymazat
  5. Organizér na rtěnky mám také, ale je na málo rtěnek.. Takže mám objednaný organizér na zakázku ze skla :))

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.