My vanity table + makeup collection

27. 9. 2015


Zdravím všechny čtenářky a čtenáře!
Nedávno jsem vám na blogu ukazovala svůj wishlist a mou inspiraci do našeho nového domečku, a proto jsem se rozhodla, že vám ještě před stěhováním ukážu, jak se za rok a půl změnil můj kosmetický koutek. Na předchozí článek můžete kouknout SEM. Za rok a půl se toho celkem dost změnilo. Vylepšila jsem a natřela na bílů své DIY zrcadlo a celkově jsem změnila celou organizaci. 


Na DIY skříňce stále zůstává zrcátko, které mi mamka dovezla ze Švýcarska a navíc zde přibyla i miska se sponkami a gumičkami, která je opět natřená na bílo a ozdobené technikou decoupage .


Vedle skříňky pak přibyl malý zrcadlový podnos, kde mám štětce v kelímku ze Starbucks,dále pak deosprej, kabuki štětec, makeup od Rimmelu a čistič na štětce od Ebelin. Vedle je pak taštička od Zoelly objednaná z Feelunique, ve které mám schované všechny laky na nehty, a můj nejoblíbenější Tangle teezer.



Co se týče organizace v šuplících, zas tam moc se toho nezměnilo, jen kosmetiky přibylo :D V jednom šuplíku mám věci na oči,obočí a rty, a v druhém produkty na tvář a různé doplňky jako nalepovací nehty,kleštičky na řasy, strouhátko a další doplňky. Vše mám stále poskládané v krabičkách, které jsou rozděleny částmi kartonu, a tak má vše stále své místo.


Nakonec samozřejmě můžete vidět lampičku a taky paletku na míchání makeupu, kterou využívám opravdu každý den. V příštím článku z mého pokoje už vám ukážu můj nový pokoj. Hezký víkend.

10 komentářů

Clara in style © . Design by Berenica Designs.