food diary a DIY receptář

30. 9. 2015


Hezký den všem.
Dnes to bude takové netradiční food a možná i tak trochu drink diary v jednom. Navíc mám pro vás super tip na vlastní DIY receptář, kterým také dnes začnu. Tento nápad jsem měla už v hlavě dlouho, ale až nedávno konečně přišel čas na jeho realizaci. 

Hledala jsem deníček, který by se na tento nápad ideálně hodil a nakonec jsem použila tento i s plastovým obalem, který je z Nanu Nana. Původně to byl travel deník, já jsem pouze vytrhla stránky s travel tématikou a vyndala venkovní obal. Pak už jen stačilo vzít spoustu barevných papírů, washi pásky, polepit vnější obálku, rozdělit celý deník na jednotlivé úseky a těm vyrobit úvodní stránky. Pak už stačí jen psát recepty, které jsem doplnila i fotkou. Za obal si také schovávám recepty z časopisů, které mě zaujmou a které bych chtěla vyzkoušet. Celkově musím říct, že jsem se svým receptářem moc spokojená.




Jedna z víkendových snídaní - placka z ovesných vloček přelitá jogurtem s čerstvými malinami a oříšky. Mňamka!  


Další královská snídaně, když bylo v pondělí to volno. Moje oblíbené lívance z ovesných vloček s jogurtem a tentokrát doplněny broskví.


Pokračujeme ve snídaních. Tentokrát jsem po strááášně dlouhé době měla chuť na slanou snídani. Takže jsem si udělala takovou mou klasiku - míchané bílky s kousky šunky. K tomu samozřejmě zeleninu a dva krajíčky opečeného toastu a teď na podzim nesmí chybět i čaj.


Se začátkem podzimu jsem se opět zamilovala do čajů. Tento jsem měla o víkendu v Cross café. Jinak kdo nezná, je to síť kaváren velmi podobná Starbucks. A pro mě je to moje nejoblíbenější kavárna v Olomouci.Dokonce tam mají i Pumpkin spice latté! 


Když už jsme u toho Pumkin spice latté, při školním výletu do Prahy jsme s kamarádkou vyzkoušely to ze Starbucks. Bohužel z Prahy nemám tolik fotek aby to bylo na samostatný článek, ale fotka kafe nesmí chybět nikdy :D Za mě bylo tedy výborné a navíc ty rozkošné podzimní kelímky!


Jeden z mích obědů. Cuketa zapečená s rajčaty a balkánským sýrem. Tady ještě před zapečením.

4 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.