Spa day aneb udělej si čas jen pro sebe

9. 9. 2015


Krásnou neděli všem!
Se začátkem školy přichází i mnohem více stresu a proto není od věci udělat si občas takový Spa day udělat, mít chvilku jen pro sebe a relaxovat. Dnes vám tedy přináším pár typů jak probíhá takový můj den a  jak si Spa day můžete udělat i vy.


1. Koupel
Neznám nic lepšího než si napustit vanu, vhodit do ní voňavý ballistic, zapálit svíčky a alespoň půl hodinky relaxovat, číst si nebo třeba koukat na nějaký film. Vaše tělo si tak krásně odpočine stejně jako vaše mysl.


2.Péče o tělo
Po koupeli přichází samozřejmě řada na tělo, které je potřeba pořádně vyživit. Kokosák je pak taková univerzální záležitost, které jde použít prakticky na cokoli.


4. Nehty
Nelíbí se mi moc nehty s různými malůvkami, ale když mám čas, ráda mám nehty hezky upravené a nalakované. Takže ostříhat, zapilovat, odmastit, nalakovat a nakonec samozřejmě vyživit nějakým olejíčkem.


3. Nohy a ruce
Po tom, co máme nehty upravené nesmíme zapomenout i na samotné ruce a nohy. Pokud máte na nohách starou nevzhlednou kůži, použijte pemzu nebo nějaký brousící strojek, které teď zažívají velký boom.


5. Vaše pleť
Samozřejmě nesmíme zapomenout na vaši pleť. Tady pak záleží na vaší rutině a navíc můžete přidat třeba nějakou masku nebo peeling nebo třeba obojí.


6. Už jen odpočinek
Když už máme vše hotové, je čas už jen a jen na odpočinek. Ať už chcete relaxovat u vašeho oblíbeného seriálu nebo třeba knížky. Nezapomeňte na si zapálit vonnou svíčku ,hrnek čaje a samozřejmě něco dobrého nejlépe zdravého na zub. 


1 komentář

  1. Nádherný příspěvek, úplně jsem dostala chuť dát si vanu! :D
    Já dokonce kokosový olej používám rovnou do koupele. Jsem totiž hrozně líná na to se mazat :D
    Srdečně zvu tebe i tvé fanoušky ke mně na blog. Mimo jiné taky na giveaway o rtěnku Maybelline Color Drama :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.