Vyletněný new in

24. 5. 2014


Tak jsem zase nakupovala, ano, zase. Samozřejmě jsem potřebovala doplnit šatník abych byla plně připravena na léto.  Původně jsem zamýšlela koupit si kalhoty a kraťase, které jsem si naštěstí koupila. Jak ale vidíte nějak se to nepovedlo a zase tady toho mám kupu.


Začnu tedy kosmetikou. Nutnou věcí byl kartáč, protože ten můj už je dost "jetej." Tento je s kančími štětinami a kupovala jsem ho v DMku asi za 150kč a jsem s ním naprosto spokojená. Pak tu mám makeup od Dermacolu elixir makeup. Byl to takový rychlo kup,protože tenhle makeup se už neprodává a tak ho v Tetě vyprodávali za 60kč! No nekup to :) Schválně jsem si vzala tmavší odstín na léto, takže zatím leží v šuplíku. 

 


Tyhle laky jste mohly nedávno vidět v recenzi ZDE, takže je tady moc rozebírat nebudu. Kupovala jsem je v DM v akci 2+1 zdarma a každý stál 40kč. Jsou to naprosto perfektní barvy na léto,  takže doufám, že tu bude co nejdříve. 


Tyhle balistiky jsem kupovala v jednom malém obchoďáku. Nejsou tam klasické obchody ale spíše stánky se zdravou výživou, galanterie a mezi nimi i obchůdek s věcmi do koupele. Tam měli spostu těchto balistiků a ještě k tomu za úžasnou cenu 15kč, tak jsem vzala tyto 2 na zkoušku.  


Přesouváme se na oblečení. Potřebovala jsem nějaké kraťase a tyhle jsem sehnala v Takku a byli dokonce ve slevě.Vyšly mě tak myslím na 300kč. Takko je takový můj znovu objev. Dlouho jsem tam nenakupovala ale musím říct, že tyto kraťase jsou vážně pohodlné a krásně mi sedí. 



Z doplňků tu mám jenom tyto dva náramky.  Stříbrný byl dárek k nákupu výrobků Loreal nad 300 Kč. Takže mamka si koupila nějaký věci a já si nechala náramek,  který je kupodivu celkem kvalitní a hezký. Náramek s barevnými kamínky byl opožděným dárkem k narozeninám od kamarádky a opravdu se mi moc líbí. 


Nakonec tu mám nákup z Terranovy. Nejprve jsem si tam šla pro tyto pláťáky v krásné královsky modré barvě. Jsou z dobrého materiálu a dělají hezkou postavu. Sice jsem u kotníků širší, ale to zpraví mamčiny šikovné ruce :) Stály 400kč a mají je ve spoustě barvách, takže pokud vás zaujaly, určitě se na ně skočte podívat. No a když už jsem tam byla, objevila jsem ve slevách tohle moc hezké za 90kč! Takže jsem ho tam nemohla nechat.

8 komentářů

  1. Laky vypadají perfektně! Musím se po nich rozhodně kouknout :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty laky od Coloramy vypadají božsky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. :o Ten make-up vypadá dobře!! Nasadila si mi brouka do hlavy!! :/ :D

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D tak to si pospěš, aby byly ještě světlé odstíny :)

      Vymazat
  4. Náramky jsou nádherné a laky od coloramy,taktéž!:))) Skvělý článek:)

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.