Inspirace bydlení: bílá a pastelové tóny

9. 5. 2014


Poslední dobou jsem se naprosto zamilovala do bílé v kombinaci se stříbrnou,růžovou a kapkou černé. Proto jsem taky začala radikálně měnit barvy a doplňky v mém pokoji. Než jsem ale vůbec s něčím takovým začala, samozřejmě jsem nejprve začala čerpat inspiraci na internetu. Prohlížela jsem spousty blogů,prohledávala youtube a dnes vám ukážu to nejlepší co jsem objevila a odkud čerpám nejvíce inspirace.


Prvním blogem je bezpochyby blog Mariannan úžasné finské blogerky Marianny. U ní jsem poprvé objevila tento styl, který se mi líbí už více než rok. Musím říct, že její byt je vážně úžasný. Nedrží se žádných pravidel. Žádné "maximálně" 3 barvy, v jejím bytě se objevuje spousta barev. Bílá i hnědá, fialová i růžová, stříbrná i zlatá, a přesto působí její byt klidně,minimalisticky a stylově.


Druhým blogem je kupodivu blog český a to blog Nothing in my pocket. Blog sice už delší dobu neexistuje, což je podle mě velká škoda, ale i tak vyguglíte pár fotek jejího krásného pokoje, který je, podle mě, také inspirovaný Mariannan.




Posledním blogem je můj nedávný objev, a to blog Cathy Couture 21 leté australanky Cathy. Tutu blogerku jsem objevila díky youtube. Youtuberka to sice není, ale na jejím kanálu najdete celkem 3 room tour videa. Její pokoj je naprosto úžasný, ale to určitě sami poznáte z jejích videí.


Pokud přece jenom tohle není váš šálek kávy tak Pinterest je nekonečný zdroj inspirace, ktde najdete naprosto vše. Měly byste zájem o další články o bydlení?


1 komentář

Clara in style © . Design by Berenica Designs.