DIY košíky z pedigu / DIY basket of pedig

3. 5. 2014

 

Hezké odpoledne,
tak jsem tu po delší době s dalším videem. Tentokrát to bude slíbený návod na košíky, které jste mohli v článku o mém kosmetickém stolku . Původně jsem si chtěla nějaké košíky koupit,ale protože jsem nenašla žádný, který by se mi do malé komody hodil svou velikostí,rozhodla jsem se je vyrobit.

Košíky jsou tedy vyrobeny z pedigu, což je přírodní materiál z palmy, který po namočení změkne a lze ho jednoduše ohýbat a když opět "ztvrdne" tak drží svůj tvar jako klasické proutí.Ještě můžu dodat že pedig lze obarvit jednoduše podle návodu na obalu barvou na textil DUHA a nebo si můžete koupit už barvený.

Potřebovat tedy budete pouze zmiňovaný pedig (množství podle velikosti košíku,mě z jednoho balení ještě zbylo), dno košíku a nějaké kleště. Já materiál například kupovala ZDE. 
Zbytek už prozradí video.



6 komentářů

  1. Páni, to je boží :33 Fakt máš úplně senza články i videa. Můžu se zeptat jestli sis blog dělala sama nebo podle nějakýho návodu? PS.: Si strašně krásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju,jsem ráda že se ti blog líbí :) A jestli myslíš jako vzhled blogu tak ano, ten jsem si dělala sama.

      Vymazat
  2. Ten pedig budu taky muset vyzkoušet, zkoušela jsem plést z papíru a moc mě to bavilo. Jediné, co mě nebavilo byly právě ty ruličky, takže tomuto problému bych se tu vyhla :)
    themonica.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem stejný problém a na to je pedig opravdu ideální :) a navíc vypadá prakticky jako proutí a je odolnější :)

      Vymazat
  3. To je KRÁSA!!! Z pedigu už pletu asi měsíc celkem aktivně, ale na takové košky bych si netroufla. Ale určitě se k tomu jednou dopracuju. Dívám se, že tady už to vyžaduje dno. Je mezi nimi nějaký rozdíl? Ještě jsem s nimi nepracovala. nakupuju tady: http://www.pedig-prouti.cz/dna-na-pleteni ale mají asi jenom dva druhy materiálu, nevadí to?

    Jo a obdiv, že je ti 18 a jsi tak šikovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) určitě se toho neboj, je to velmi jednoduché a tohle je jeden z mých prvních výtvorů... a jestli při při pletení používáš dno nebo ne, žádný rozdíl v tom není :) a materiál je celkem jedno, jde to ze všeho :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.