My every day makeup

29. 4. 2014


Ahoj všem,
dnes se s vámi podělím mou makeupovou rutinu. Ne že bych tyto produkty používala každý den a zvláště se to pak týče stínů, které dost měním, ale pravděpodobně jsou to přece jen ty nejpoužívanější.


Začínám samozřejmě makeupem. Přiznám se, že nepoužívám ráno žádný krém ani bázi a zatím mi to ani nechybí. Já si makeupy většinou míchám a momentálně je to True match od Lorealu v odstínu beige rose, který je na mě trošku tmavší a pak Imperial Makeup od Dermacolu v odstínu č.1, které je naopak trošku světlejší. Pokračuji korektorem pod oči od Yves Rocher, který ale používám jen občas. Vše samozřejmě zapudruji pudrem od Lorealu True match ve stejném odstínu jako makeup (a který jsem samozřejmě zapomněla vyfotit). Dodám barvu tvářenkou od Astoru skinmatch v odstínu 002 Peachy coral, doladím obočí brow gelem od Alverde 01 blond. Přesouváme se na oči. Jako podklad většinou používám color tattoo a buď ho použiju samotné nebo přes něj nanesu klasicky sypké stínu např.z  této paletky od NYC pro hnědé oči. Občas na projasnění oka použiju nude tužku od Essence z limitky Bloom me up! a vše zakončím řasenou Colossal volum expres od Maybelline. Občas stihnu cestou na autobus přetřít rty Baby lips v odstínu Pink Punch.


4 komentáře

  1. Docela bych uvítala fotku jak si se nalíčila, ale jinak super článek!!!

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já ráno stihám maximálně ten makeup :D ale půlku věci bych od tebe hned brala :)
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já to taky stíhám jen tak,tak a v nejhorším něco vynechám :D

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.