New in

14. 4. 2014

Jak jsem vám slibovala, tak jsem po mé pauze zpět. Trošku jsem si od blogu odpočina,předpřipravila nějaké články a mám spoustu nápadů na další. Dnes to bude tedy new in za poslední cca. 2 měsíce.
V březnu jsem oslavila své 16. narozeniny a hlavním dárkem, který tady není vyfocený byl nový, vysněný foťák. Už dlouho jsem chtěla zrcadlovku a konečně se mi toto přání splnilo. Jedná se o Sony alpha a58 a musím říct, že jsem s ním zatím moc,moc spokojená. Zatím se s ním sice učím ale časem určitě plánuji recenzi.


Další je tu nákup pečující kosmetiky. Ve slevách v DM jsem si koupila několik balení mého oblíbeného krému od Neutrogeny. Konečně jsem taky dopotřebovala všechny načaté šampony a vyzkoušela jsem slavnou Aussie. Já mám variantu pro dlouhé vlasy a jsem s ním zatím spokojená a dělá opravdu hezké vlasy. Kdo si v březnu koupil narozeninovou Elle, dostal jako dárek tuto Bourjois micelárku, která je vážně skvělá a určitě si koupím další balení.


V DM nešlo odolat akci makeup + pudr True Match za 300 Kč. Pudr používám už dlouho a je skvělý stejně jako makeup. Od Yves Rocher jsem dostala k narozeninám 40 procentní slevu a tak jsem si udělala radost a koupila jsem si tuto rtěnku a je vážně super.Dále tu je bílý lak od GS, který mi darovala mamka, protože se jí nelíbil. V drogerii jsem sháněla nějakou pěknou jarní tvářenku a volba padla překvapivě na Astor a na jejich trio Skinmach v odstínu 002 Peachy Coral. Je opravdu krásně jarní. A protože byla v DM sleva 25 procent na dekorativní kosmetiku při koupi 2 a více kusů přihodila jsem už moje celkem třetí color tattoo v asi nejslavnějším odstínu On and on Bronze. Jako poslední je tu nude tužka. Nejdříve jsem měla v plánu koupit si tu ze základní řady Essence ale nakonec mi přišla lepší tato oboustranná z limitky  Bloom me up!


Mám tu také pár dekorací do pokoje. Konečně u nás otevřeli HM home, takže tu mám černobílý talíř, který používám pod svíčky a dva svícny které používám jako stojánky na tužky a které jsem dostala od kamarádky k narozeninám. 



Nakonec mám 2 nové boty. Nejprve moje krásné Conversky, které jsou moje první a které jsem dostala k narozeninám od mojí hodné sestřičky.Druhé jsou krásné nízké kozačky od Marco Tozzi které jsem koupila v úžasné slevě za tři stovky slevněné z původních 1200. A jsem s nich prostě nadšená. I když je podpatek na můj vkus dost vysoký, chodí se v nich úžasně.


Těším se na vaše komentáře a přečkejte stejně jako já ty 2 dny do prázdnin :)

2 komentáře

  1. Moc krásné botky. :D Conversky se mi moc líbí,doufám že je také dostanu k narozeninám,bohužel mám narozeniny az za půl roku. :D dodatečně vše nejlepší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) a určitě je dostaneš,já jsem se do nich naprosto zamilovala :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.