Věc se má takto........

7. 4. 2014

Untitled

Věc se má takto.....
Bohužel jsem poslední dobou byla dost časově vytížená, ve škole se toho na nás strašně moc navalilo a já absolutně nic nestíhala. Ke všemu se samozřejmě nic nedařilo jak jsem chtěla a blog byl tak odsunut na vedlejší kolej.

Články jsem si tak nestíhala připravovat dopředu a dělala jsem je na poslední chvíli. Upřímně ale v tomto dál pokračovat nechci a psát nekvalitní články už vůbec ne. Protože ale s blogem určitě končit nechci rozhodla jsem se, že teď cca. týden (+ týden předtím) nebudou. Potřebuji čas na rozmyšlenou, protože jsem se stále v článcích tak úplně nenašla a stále přemýšlím jaký druh článků vyřadit a jaký přidat. Navíc pracuji na novém, lepším a pro mě hezčím vzhledu.

Proto prosím omluvte mou dočasnou neaktivitu a za cca. týden se těšte na první lepší článek.

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.