Summer new in

16. 7. 2016


Krásný den všem!
Po delší době se hlásím z novým článkem. Musím se přiznat, že poslední dobou jsem na blog nějak neměla náladu. Chtěla jsem tak nějak být více s přáteli a užívat si krásného počasí. Navíc jsem se před pár dny vrátila z dovolené ze Španělska, o které se tu ještě určitě dočtete. Každopádně tam jsem  si obecně dávala pauzu od internetu a sociálních sítí a jsem za to hrozně ráda. Ale zjistila jsem, že mi blog mi opravdu chyběl a mám spoustu nápadů na články, takže se máte na co těšit :)

Samozřejmostí byly nové plavky. Chtěla jsem nějaké jednoduché a tady u těchto mě navíc zaujal šortkový spodní díl. Takže pokud se vám líbí, v New Yorkeru je ještě třeba budou mít.


Když jsme byly na školním výletu v Praze, stihly jsme s kamarádkou skočit i do Nyxu, kde jsem jsem si vybrala tuto tekutou rtěnku v odstínu 08 San Paulo. Rtěnka je skvěle pigmentovaná, vydrží a je na rtech příjemná a navíc stojí méně než dvě stovky, takže rozhodně skvělý kup. Matné rty jsem si poslední dobou vážně zamilovala a rozhodně si plánuju pořídit i nějaký další odstín.


Po delší době jsem nakoupila nějaké basic kousky jako jsou delší džínové šortky a nějaké tepláky, protože kdo nenosí doma rád tepláky, přiznejte se :D


Dva úlovky z jediného sekáče, do kterého chodím a který je spíš takový outlet se značkovými kousky. Při přesouvání prodejny byl výprodej všeho a tuto košili z Topshopu jsem tam sehnala za úžasných 40 Kč, no nechej to tam že jo :D Druhým kouskem je pak takový kabátek / delší sako od značky Reiss, kterou jsem do teď neznala ale má opravdu krásné a kvalitní kousky.


Hodně opožděný dárek od kamaráda k narozeninám,  které jsem měla v březnu :D Každopádně tento hrneček jsem chtěla už delší dobu, protože mě naprosto vystihuje a já mám studený čaj pořád, takže ještě jednou moc děkuju.


Nedávnou jsem dělala menší čistku v pečující kosmetice a dlouho jsem si žádnou nekupovala, protože jsem se snažila většinu dopotřebovat. Nicméně jsem teď potřebovala vše doplnit, takže jsem si pořídila avokádovou masku od Freemana, protože obecně masky od něj mám ráda. Dále tu mám čistící gel od Greenline, Essence pásky na nos, které mimochodem vůbec nefungují a božsky vonící sprcháč od Dermacolu. Poslední věcí je pak tento super set na 1 měsíc pro mastnou pleť od La Roche Posay, který byl k sehnání v lékárnách za 135 Kč. 


Díky dovolené jsem konečně měla opět čas na čtení, takže tato knížka už je dávno přečtená. Zlodějku knih mám sice do povinné četby, ale musím říct, že je to za poslední dobu jedna z nejlepších knížek, kterou jsem četla. Krásný a poutavý příběh, opravdu ideální na prázdniny. 

18 komentářů

  1. Pekne nakupy, matne rtenky od NYXu me taky lakaji :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný věci! Ta rtěnka vypadá obzvlášť skvěle, ten odstín je top :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  3. Tvoje fotografie sú proste úžasné, just wow! 💕

    Izabell zo SYDNEY SLEEK

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu moc pěkné kousky a pěkné fotky :-) Tyhle rtěnky od Nyx bych chtěla jenomže je problém kdy já se do obchodu dostanu. Úlovek ze sekáče mám i já a jsem za ně nesmírně ráda. Hruškový Dermacol sprcháč mám nejraději, voní mi ze všech nejvíce. Ten set od La Roche Posay za 135,- je skvělá koupě, škoda že já na takovéhle akce nemám štěstí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale tak NYX by měl spouštět eshop tak si pak budeš moci něco objednat :)

      Vymazat
  5. NYX tekuté rtěnky jsou snad ta nejlepší věc na světě:D!

    OdpovědětVymazat
  6. Boží věci :) Ten hrníček je naprosto dokonalý, taky bych ho chtěla. Zlodějku knih jsem dostala na narozeniny, právě se ji chystám číst.
    Matný lip cream mám v odstínu Prague a jsem s ním moc spokojená.

    Fingers Up 2016
    Giveaway | Victoria's Secret

    OdpovědětVymazat
  7. Nějakou tu tekutou řasenku od NYXu taky plánuju :)
    eLblog GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.