Březnová giveaway

10. 3. 2014


Tak jsem po dlooouhé době zpět. Pravda je taková,že jsem byla na lyžáku a rovnou jsem využila příležitosti a dala si menší pauzu od blogování na které jsem neměla v poslední době vůbec náladu. Ve škole nás zahrnuli písemkami a já jsem byla ráda, že jsem si našla chvilku čas.
Aby jste ale nepřišly zkrátka, a taky protože mám za chvilku narozeniny,připravila jsem si pro vás menší giveaway o kosmetiku plus malý bonus.

O co se tedy bude soutěžit?
  • Yves rocher-sexy pulp ultra volume mascara
  • Maybelline colorama eyeliner 030
  • Essence stay matt lip cream 02 smooth berry
  • She eyeshadow quatro 217
  • prstýnek Camaieu

Všechny dárky byly zakoupeny pouze za účelem giveaway a získá je pouze jeden výherce.

Jaké jsou podmínky?

Musíte být pravidelným čtenářem přes Google Friend Connect (GFC).
Dále mě můžete sledovat na facebooku,bloglovinu,instagramu,pinterestu.
Pokud mě sledujete kdekoliv jinde (kromě GFC,které je povinné) můžete si připsat druhý komentář. Neznamená to ale,že když blog sledujete na 5 sítích napíšete si 5 komentářů,pořád si můžete napsat jen 2 komentáře. 
Do komentářů mi napište váš email a přezdívku pod kterou mě sledujete na jakékoliv síti + mi připište,jak jste se o mém blogu dozvěděly (beru to pouze jako zkušenost).

Do kdy giveaway trvá a jak bude vyhodnocena?

Soutěžit můžete do půlnoci 24.3.2014. Výherce bude vybrán pomocí serveru random.org

Hodně štěstí....

75 komentářů

  1. GFC: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    Fúúha... tvoj blog sledujem už dlhšiu dobu, čiže si to už ani nepamätám. Buď to bolo zo stránky giveaway.cz alebo som sa na tvoj blog dostala z iného. Netuším už.

    OdpovědětVymazat
  2. FB: Lenka Ďurčeková

    GFC: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    Fúúha... tvoj blog sledujem už dlhšiu dobu, čiže si to už ani nepamätám. Buď to bolo zo stránky giveaway.cz alebo som sa na tvoj blog dostala z iného. Netuším už.

    OdpovědětVymazat
  3. GFC: Deni Hartmannová
    Páni, jak jsem se dozvěděla o tvé blogu si už nevzpomínám, ale sleduji tě už dýl, vždycky, když se mi na bloglovinu objeví tvůj nový příspěvek, tak hned čtu!:)
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  4. GFC: Deni Hartmannová
    Páni, jak jsem se dozvěděla o tvé blogu si už nevzpomínám, ale sleduji tě už dýl, vždycky, když se mi na bloglovinu objeví tvůj nový příspěvek, tak hned čtu!:)
    denisa.hartmannova@email.cz

    + FB: Denisa Hartmannová

    OdpovědětVymazat
  5. Tvoj blog sledujem už dlhšie a už neviem ako som sa o ňom dozvedela :)
    GFC: Nikola Guzmicka
    Bloglovin: Nikola
    FB: Nikolka Guzmická
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Tvoj blog sledujem už dlhšie a už neviem ako som sa o ňom dozvedela :)
    GFC: Nikola Guzmicka
    Bloglovin: Nikola
    FB: Nikolka Guzmická
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jo, ta řasenka vypadá celkem šíleně :D Ale zkusila bych ji ráda. Jinak moc hezké produkty :)
    Sleduju na gfc pod svým jménem.
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. A na FB také pod svým jménem.
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduju tě na bloglovinu i GFC :3
    A přišla jsem na tvůj blog v informatikos:33:D
    Lucie Špeldová

    OdpovědětVymazat
  10. Je skvela!
    Bohuzel GFC nemama, nebo se m tam nejde prihlasit.
    Jinak te sleduji na Fb jako Miska Liska Siska, dala jsem i like.
    Na instagramu jsem te zacala sledovat.
    michaelkastrakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji jako Caroline
    A sleduji i na FB Kajuš Zámečníková
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji GFC: aleachim15
    našla jsem Tě přes jiný blog :)
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. 2. komentář
    Sleduji
    GFC: aleachim15
    FB: Michaela Loffler
    přes jiný blog
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. sleduji gfc Oli K - našla jsem tě na googlu :)
    jesterecka(@)email.cz

    OdpovědětVymazat
  15. sleduji fb Oli Koli - našla jsem tě na googlu :)
    jesterecka(@)email.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Sleduju te pres GFC pod prezdivkou Meli M. :) muj email je meli.20092010@gmail.com .... Tvuj blog jsem nasla nahodou, kdyz jsem brouzdala po internetu :)

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji jako Jinx :-)
    jinx007johnson@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. GFC: Zuzana Pechacova
    z.pechacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. FB: Zuzana Petrusova Pechacova
    z.pechacova@gmail.com

    :)))

    OdpovědětVymazat
  20. Sleduji tě přes GFC: Klára Wallová
    wallova.k@seznam.cz
    Našla jsem tě na stránce Giveaway.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Druhý komentář
    FB: Klára Wallova
    wallova.k@seznam.cz
    Našla jsem tě přes stránku Giveaway.cz

    OdpovědětVymazat
  22. GFC jako Michaela B.
    misula.3@seznam.cz
    Já jsem se k tobě nějak proklikala na fejsbuku :-)

    OdpovědětVymazat
  23. GFC: Kristina Uhrová
    kristy.uhrova@seznam.cz
    Dozvěděla jsem se o něm přes jeden blog.

    OdpovědětVymazat
  24. Sleduji jako Anett smiley
    Na fb: jako Adell adušš Šťastná
    Anuska.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. GFC: Andrea Zuravcikova
    našla som ťa cez GA stránku :) rada pokúšam šťastie
    andrea.zuravcikova@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  26. + druhý koment sledujem aj cez blogovin Andrea Zuravcikova :)

    OdpovědětVymazat
  27. Našla sem tě přes jiný blog - ráda si je pročítám! :D
    Sleduji GFC: smisek mini
    smisekmini@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Našla jsem tě přes stránku giveaway :-)
    Krásné ceny
    Bloglovinu- cumanelka
    Instagramu- cumanelka
    pinterest- Nely Prochazkova

    OdpovědětVymazat
  29. 2.komentář
    GFC - nemám
    a sleduji tě na FB- Nely Prochazkova

    OdpovědětVymazat
  30. Sleduji jako Anna KK
    a mail je anes.kralikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. gfc-jananulka.9@gmail.com
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. fb-Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Sledujem cez GFC :)
    Gabrielle Crystal RoseBonniee ~
    E-mail : ADwardd@gmail.com
    Dostala som sa tu cez stránku, na ktorej sa publikujú rôzne giveaway. Pekný balíček aj giveaway :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

    OdpovědětVymazat
  34. Sledujem ako Simona (GFC)
    a našla som ťa cez Giveaway, keďže to mám niekde na bloglovine :)
    sima.slosarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. A sledujem aj cez bloglovin odteraz :)
    ako Simona Šlosárová
    sima.slosarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. FB: Teruš Černá
    Bloglovin: cterezka
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    pres jiny blog
    fb eva richterova

    OdpovědětVymazat
  39. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    pres jiny blog
    fb eva richterova

    OdpovědětVymazat
  40. Sleduju jako Nikinkira
    Nikinkira@gmail.com
    O tvém blogu jsem se dozvěděla přes odkaz na jiném blogu :)

    OdpovědětVymazat
  41. sledujem cez tento ucet :)
    n.princess@azet.sk
    dozvedela som sa o nom cez google :)

    OdpovědětVymazat
  42. cez bloglovin sledujem ako Nikola Benko

    OdpovědětVymazat
  43. GFC: Bajushka Kováčová
    baajushkaa@gmail.com
    našla som ťa na giveaway.cz :-))

    OdpovědětVymazat
  44. Přes GFC sleduju jako Iveta Skutková
    ivetaskutkova@seznam.cz
    O tvém blogu jsem se dozvěděla prostřednictvím stránky giveaway.cz :)

    OdpovědětVymazat
  45. A sleduju ještě přes Bloglovin jako Iveta Skutková a na instagramu jako @iveta_skutkova

    OdpovědětVymazat
  46. Krásne ceny :)
    Sledujem cez gfc ako Lizzy
    Zdá sa mi,že som tvoj blog objavila vďaka nejakému inému blogu :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  47. Sledujem aj na bloglovine ako Lizzy Ban
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  48. GFC: Pavlína Hlúpiková
    pavlinahlupikova@seznam.cz
    Mám pocit, že na tvoj blog som narazila, keď som hľadala ako vytvoriť dekoratívne písmenká :) Nie som si istá, či mi tvoj blog vtedy niekto poslal, alebo či som ho našla cez googlu :)

    OdpovědětVymazat
  49. Sledujem tiež na FB pod menom Pájinka Hlúpiková

    OdpovědětVymazat
  50. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  51. gfc:kiki
    už si přesně nepamatuju jak jsem Tvůj blog objevila :) myslím že přes jiný blog :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Tvuj blog jsem objevila pres jiny blog.)
    GFC klarka.liskova
    klarka.liskova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  53. ahojky, na tvůj blog jsem přišla, přes jeden odkaz na blogu. sleduji blog pod Kristýna Březová a mail je kiki.brezova@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  54. Našla jsem tě přes jiný blog.:)
    GFC: Moje malé nudné já
    jakrikusik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. GFC: Nechvatalova9
    Nechvatalova9@seznam.cz
    Našla jsem tě náhodou přes jiný blog (kamarádka).

    OdpovědětVymazat
  56. FB: Lenka Nechvátalová
    Nechvatalova9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. gfc: Panterka D
    terdysek@gmail.com
    Našla jsem tě náhodou při hledání DIY

    OdpovědětVymazat
  58. Sleduji přes GFC jako El
    eliota@centrum.cz
    jak jsem tvůj blog objevila, už nevím, je to už nějaký čas, ale myslím, že to bylo přes nějaký jiný blog :)

    OdpovědětVymazat
  59. a 2. komentář za sledování na bloglovin - jako eliota.el

    OdpovědětVymazat
  60. sledujem cez GFC
    tvoj blog som našla na stránke giveaway.cz
    l.clavel@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  61. GFC: Klára Odehnalová
    Našla jsem tě přes stránku giveaway.cz
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. 2 komentář:
    FB: Klára Odehnalová
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. GFC: Terézia Senteliková
    Cez giveaway.cz ;)
    theresahoran1d@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. + ťa ešte sledujem na Bloglovin ako Theresa Horan ;)
    theresahoran1d@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Sleduju tě jako Aneta Bártová
    Dala jsem like na FB stránku - na FB sem jako Aneta Bártová :D
    Můj e-mail: aneta.bartova2@seznam.cz + přezdívky máš nahoře :D
    Našla jsem tě pomocí www.giveaway.cz :))

    OdpovědětVymazat
  66. Sleduju tě jako Aneta Bártová
    Dala jsem like na FB stránku - na FB sem jako Aneta Bártová :D
    Můj e-mail: aneta.bartova2@seznam.cz + přezdívky máš nahoře :D
    Našla jsem tě pomocí www.giveaway.cz :))

    OdpovědětVymazat
  67. GFC: Lucie Zakopalová
    luciezakopalova@seznam.cz
    Fí tak to si fakt nepamatuju :)

    OdpovědětVymazat
  68. 2. komentář :)
    Lajkla jsme FB jako Lucka Zakopalová :)

    OdpovědětVymazat
  69. Ahoj GFC: Dasa Frantova
    dasafrantova@gmail.com
    cez giveaway.cz.... a som z ato velmi rada budem sem chodit aj nadalej ;) :)

    OdpovědětVymazat
  70. cez GFC: Natália Ivanková
    natalkaivankova@gmail.com
    ..a netuším..niejako som sa tu klikla :D

    OdpovědětVymazat
  71. Sledujem cez GFC - Dominika Hírešová
    dominika.hiresova@gmail.com
    Nejako som ťa proste našla, ani neviem ako :D

    OdpovědětVymazat
  72. GFC - Verů Ďurčová
    thedurciana@gmail.com :)
    na doporučení mojí kamarádky:)

    OdpovědětVymazat
  73. GFC: kinda difficult
    juliadreams@centrum.sk
    ja neviem ako :D

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.