Nutnosti v šatníku aneb co by vám rozhodně nemělo chybět

25. 6. 2015

Hezký den,
Když jsem nedávno u probírání šatníku přemýšlela,  jaký článek bych vám napsala, napadl mě, že bych vám ukázala které kousky, které považuju za naprostý základ šatníku a měl by je mít doma každý. Dál už to tedy nebudu zdržovat a jdeme na to.

Černé nebo nude lodičky jsou snad jedmy z nejuniverzálnějších bot vůbec. Hodí se snad opravdu ke všemu. Nejlepší jsou jen obyčejné bez jakýkoliv ozdob, s přiměřeným podpatkem, aby se vám v nich co nejlépe chodilo a vydržely v nich klidně celý den.
Bílá košile mi v šatníku dlouho chyběla, ale teď vím, že už bych se bez ní neobešla. Unosíte ji stejně dobře na formálnější rodinné události jakou jsou třeba svatby,na různé schůzky,pohovory a nebo prostě jen tak do města. 

Džíny- světlé,tmavé,dlouhé,krátké,široké,skinny,boyfriend. Kdo nemá v šatníku minimálně dvoje měl by to ihned napravit. Džíny jsou podle mě kousek, do kterého se opravdu vyplatí investovat. Měly by vám perfektně sednout a být ušité s kvalitního materiálu-žádné náhražky. Dají je nosit skoro kdykoli a k čemukoli. Vypadají dobře jak s podpatky, tak s teniskami a když nevím, co na sebe, volím právě je. 
Malá univerzální černá kabelka k podpatkům i teniskám, vhodná do divadla, na schůzku nebo jen tak do města. Já osobně mám nejraději styl ala Chanelka. Konkrétně tato je z Lindexu.
Basic trička a tílka má snad každý. Jsou ideální k doplnění "extravagantnějších" kousků, jako jsou třeba vzorované kalhoty, bundičky nebo výrazné náhrdelníky. Já mám ale ráda tyto trička třeba jen džínami. Mám ráda zajímavé střihy a  ty právě nejvíce vyniknou na jednobarevných kouscích a není tak potřeba vůbec žádných doplňků.
Nejlépe černé nebo bílé. Nemít obyčejné kecky tak snad ani nemůžu žít :D . Hodí se naprosto ke všemu. Můžete je vzít k džínům, šortkám nebo klidně i k šatům. Navíc jsou pohodlné a skvělé třeba na celodenní běhání po městě. Prostě když nevíte, obujte kecky.  
Pokud už nemáte rádi podpatky, nebo je prostě nenosíte, určitě byste neměly postrádat baleríny. Tady platí stejné požadavky jako u lodiček a jak můžete vidět, ty moje je zrovna ne uplně splňují.
A když už je to léto, určitě by vám neměly chybět i nějaké obyčejné sluneční brýle. Ja osobně mám nejradši pilotky a hlavně ty zrcadlové. Ale už pokukuju i po nějakych obyčejných hnědými skly.
Věc která se nedá tak úplně považovat za nutnost, ale v dnešní době možná i trochu jo. Křiváky se nosí už několik let po sobě a existuje nespočet možných variant. Já osobně vlastním dva - černý koženkový a army zelený látkový. Ráda je nosím k džínům , tak se mi líbí i k šatům.

10 komentářů

  1. Odpovědi
    1. souhlasím :D což mi připomíná, že bych mohla nějaké dokoupit :D

      Vymazat
  2. Super článek pod který se podepisuju, nezbývá mi totiž nic jiného než se všemi body souhlasit :) Akorát bych ještě přidala "malé černé" :)

    O vlasy se mi stará... SEBAMED

    OdpovědětVymazat
  3. Cerne lodicky bych si rada nejake poridila.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Černé lodičky mám, ale na vysokém podpatku, takže si musím koupit nějaké na nižším :) ale momentálně šetřím na conversky :D

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokud se ti v nich ale dobře chodí... :) jojo, ty doporučuju :D

      Vymazat
  5. chýba mi košeľa a momentálne aj poriadna čierna malá kabelka :) a ešte ti tu chýbajú little black dress :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo...ale malé černé už jsou taková klasika že je snad ani zmiňovat nemusím :D :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.