Ebay tips: drobnosti které potřebujete

1. 6. 2015

Krásný den všem!
Když teď čtete tento článek, já už pravděpodobně jsem na týdenním cyklistickém výletě s naší třídou. To však ale neznamená, že bych vás měla ošidit o článek. I když i k tomu zřejmě dojde protože jak všichni studenti dobře vědí, blíží se konec roku a najednou je spousta učení a různých akcí. Do toho jsem si našla skvělou brigádu, která mě moc baví. I tak se mi ale daří psát články celkem pravidelně, i když jich spoustu píšu ve škole (pšššt :D). Nicméně dnes to bude pár takových recenzí na drobnosti, které jsem si pořídila na ebay. 
Krásné "perlové"náušnice jako ty od Diora. Určitě jste o nich už slyšely. Na ebay je seženete ve spoustě barvách a za pár korun. Je to samozřejmě klasická bižu takže nečekám žádnou výdrž, ale jelikož to není zrovna nic na denní nošení (teda alespoň pro mě), ani mi to nijak nevadí.
Někdy v lednu mě popadl asi nějaký záchvat a já jsem prostě nutně potřebovala zlaté tkaničky do svých bílých tenisek. Takže tento nákup byl zcela spontánní a dokonce se konal ve škole (a navíc v hodině pšššt). Asi nic dodávat nemusím, prostě tkaničky, zlaté a přesně takové jaké jsem chtěla. Možná by mohly být o něco delší, ale to je snad jediná věc, kterou můžu vytknout.    
Wishbone jsem si objednala vlastně jen tak na zkoušku. Původně jsem chtěla ten od Marca Jacobse, ale ten z nějakého důvodu bohužel přestali prodávat. A protože se mi wishbony líbily vždycky, ale stále jsem si nebyla jistá,zvolila jsem nakonec tento za pár korun z ebay. Řetízek se mi sice asi po týdnu roztrhnul, ale jinak vypadá přesně podle mích představ. Samozřejmě se časem "očoupala" stříbrná barva,ale na to,že ho vůbec ho nesundávám a nosím ho už několik měsíců,musím kvalitu pochválit.
Atomizér jsem sháněla taky už nějakou dobu a potom, co jsem viděla, kolik chtějí za takovou "srandu" v kamenných obchodech, byl ebay jasná volba. Na ebay ho opět seženete ve spoustě provedeních. Mě zaujal nejvíce tento, a ve finále se mi líbí ještě víc než na obrázku. Je to klasický kov, žádný plast jak jsem se původně bála. Průhledná část s parfémem jde vyndat a  taky se mi líbí, že hezky vidím, kolik ho tam ještě mám. Střička funguje jak má, já jsem tedy spokojená.
Další drobnost, kterou ale asi opravdu nepotřebujete. Tato rybička by měla sloužit na sluchátka. Nápad skvělý ale provedení bohužel nic moc. Přišlo mi jich pět v náhodných barvách na což jsem si nemohla stěžovat. Bohužel jsou ale vyrobeny z relativně tenké gumy, takže se sluchátka špatně namotávají. Navíc jsou celkem malé, takže se vám je do mezer nepodaří namotat v celé délce. Za mě tedy vyhozených 25 Kč. 

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.