Květnový new in

17. 6. 2015

Hezký den všem!
Tak snad konečně nastává doba odpočinku.Ve škole toho bylo opravdu moc (proto květnový new in v půlce června) ale teď už nastává jen dlouhé čekání na prázdniny který jsem snad za chvíli tady. New in je sice trochu opožděný, ale žádné nákupy do konce června nechystám (kromě objednaných plavek) a tak, pokud se zadaří, uvidíte nějaké novinky, které si dovezu z Prahy kam jedu na Utubering.

Dnes jen dvě novinky z kosmetiky. Nový pudr už jsem potřebovala a tak jsem se rozhodla vyzkoušet tento nový od Astoru a zatím si nemůžu stěžovat. Novou řasenku od Maybelline jsem popadla jen tak na zkoušku, ale nestačila jsem se divit. Více se rozepisovat nebudu,bude samostatná recenze. Ale můžu prozradit že v tom nejkladnějším slova smyslu.  
Konečně jsem si i já pořídila tolik opěvované gumičky Invisibobble a od té doby, co je mám na ně nedám dopustit. Navíc jsem ještě jedny dostala ve swapu od Domči, takže jich mám zásobu a žádné jiné už nepoužívám. Rybičky jsou jen držátka na sluchátka z ebay za pár korun.
Pravidelný systém odměn byl v tomto měsíci opravdu potřeba, a tak jsem po náročném dni zašla do obchůdku Yankee candle a konečně si koupila tuto nádhernou aromalampu a rovnou jsem na zkoušku přihodila i dva vosky. V překladu to znamená, že teď pořád něco pálím a určitě plánuju dokoupit další. 

To jsme byly takhle jednou s mamkou na nákupech v Hornbachu a při mém brouzdání jsem narazila na tento citrusovník za 250 Kč. No nechte ho tam za tu cenu! Jeden už jsem doma měla, tak snad tento vydrží déle.
Ten nejkrásnější dáreček k pěti měsícům. Jak já si moc přála jednorožce.
Ten to měsíc jen košilové přírůstky. První jsou dvě nové košile od kamarádky. Konečně mám bílou košili! Dále pak úžasné košilové šaty z Bershky ze sekáče, do kterých jsem se naprosto zamilovala a nosím je teď prakticky pořád. Jsou strašně příjemné a z lehkého materiálu, prostě takový ten outfit, když nechcete nic řešit. 
Nakonec nějaké to oblečení na cvičení. Neonová podrsenka s HM (miluju neonky!) a legíny od Nike.

2 komentáře

  1. Pudr za chvili budu take potrebovat a nevim vubec jaky.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus ten od Astoru, je hezky jemný a nedělá žádnou neplechu. Navíc není ani drahý :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.