Zpátky do školy GIVEAWAY

15. 8. 2013



 A je to tu!
Moje první giveaway.Dlouho jsem přemýšlela co vybrat jako vhodnou cenu,a tak jsem nakonec nakoupila takovou všehochuť.

První věcí je knížka Víte,co na sebe? kde se dozvíte jaký střih oblečení je vhodný k vaší postavě,jak opticky zeštíhlit pas atd.



Další věcí je tělové mléko,které vyrábí Fann parfumerie s vůní levandule,2 gumičky do vlasů,malá sada náušnic a pytlíček vzorečků.

A protože to je giveaway s názvem Zpátky do školy,nesmí chybět propiska a deníček na poznámky.


 Jak vyhrát tento balíček a knížku?

1. Klasicky sledujte blog přes GFC (vpravo na liště)

2. Dejte LIKE na mé facebookové stránce ZDE
(můžete mě dále sledovat i na instagramu,bloglovin,pinterestu,vše najdete vpravo pod mou fotkou-ale to je pouze na vás a není to nutné pro účast)

3. do komentářů pod tento článek napište svůj email + budu ráda když napíšete jaké články by jste chtěli,které máte nejraději atd.Klidně se rozepište,budu ráda :)

Jak vyberu vítězku?
Vítězku nebudu vybírat ,jak se teď většinou dělá,přes Random,ale pečlivě budu číst všechny komentáře.Potom vyberu ty,které se mi budou líbit nejvíc a z těch vylosuji jednu vítězku.

Kdy giveaway končí?
Protože je to školní giveaway,tak komentáře můžete psát do posledního dne prázdnin tj.31.8. do půlnoci.Já prvního nebo druhého září vyberu vítězku,kterou zveřejním na Facebookové stránce blogu.Pokud se mi vítězka neozve do týdne,vyberu novou a opět ji zveřejním na Facebooku.

Tak to je pro dnešek vše,těším se na vaše komentáře :)

35 komentářů

  1. Jé, tak tohle je netradiční, ale přitom moc krásná GA! Mám moc ráda soutěže, kde se nesoutěží pouze o kosmetiku (jako to na většině blogů bývá), ale takovou všehochuť :)
    Tvůj blog se mi moc líbí a mrzí mě, že nevidím žádné komentáře a pravidelné čtenáře, protože tady se mi opravdu zalíbilo a rozhodně tady nejsem naposled! :) Celkově mám ráda kosmetické recenze, nákupy a novinky, ale také uvítám sem tam nějaký outfit a co miluju úplně jsou tagy! :)
    A přestože je tento komentář jako první (a ty logicky nikdy nevyhrávají), tak bych si moc přála vyhrát. A nejen pro to, že jsem ještě žádnou GA nevyhrála, ale že se mi především moc líbí! :)

    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. denisa.hartmannova@email.cz
    GFC: Deni Hartmannová
    FB: Denisa Hartmannová
    bloglovin: Deni Hartmannová
    krásná giveaway!!:)

    OdpovědětVymazat
  3. sleduji jako El
    Like jsem dala

    eliota@centrum.cz
    Jinak si myslím, že na blogu máš články na hodně témat, což je dobře - každý si tu najde něco! :)

    OdpovědětVymazat
  4. sleduji přes gfc aj na fb

    janulka.9@seznam.cz

    já osobně mám ráda recenze a ty tu nechybí =)

    OdpovědětVymazat
  5. GFC-Katie
    FB-Katarína Poláčiková
    katinpol@gmail.com
    Opravdu boží jak tady máš ze všeho něco ;) Nejvíc se mi líbí ty články s outfity.. Hezké kombinace :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj :) GFC:Monča H.,FB:Monika Halamková
    email je mon1999283@gmail.com.
    Blog, který si vedeš je můj nejoblíbenější typ blogů, protože je tady vše.Líbí se mi, že přidáváš new in, random,kosmetiku, outfity atd.Nejraději mám ovšem DIY, jsem tvořivý člověk :D a tvoje DIY jsou prostě skvělé, už jsem si vyrobila i do diáře záložky, stojánek na náramky:) a přemýšlím o kraťasech.A ráda si přečtu i recenze :)

    OdpovědětVymazat
  7. icka.gazdova@gmail.com

    fb-EwuSh G.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj! ;) Na blogu ťa sledujem cez gfc ako patty nightdream, môj e-mail je patricia2684@azet.sk Na facebbooku like som dala ako Patty Crazybooks. Tvoj sa mi vážne veľmi páči, taktiež aj táto giveaway. :) Privítala by som jednoznačne nejaké DIY návody, pretože rada majstrujem a skúšam vyrábať niečo nové. :) Také články milujem. Och, a nezabudni písať čo máš rada, čo ťa baví a byť sama sebou, vtedy je to najlepšie čo môže byť. :) Uži si zvyšok prázdnin. ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Najradšej mám články o móde, cestovaní a recenzie na kozmetiku a hlavne veeela fotiek :)
    Naozaj super originálna GA :)
    GFC: Nikola Guzmicka
    Bloglovin: Nikola
    FB: Nikolka Guzmická
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, sleduju :)
    můj mail je: very.miklasova@gmail.com
    Jaké články bych uvítala? :) Nevím, jestli trpíš akné, nebo jsi někdy trpěla, každopádně já přímo jedu po blogech s tímto tématem, jelikož si přečtu nové rady, někdy i podle toho něco koupím, a jsem ráda. :)
    Taky mám ráda články o kosmetice - raději mám tu na pleť (ma, nebo pleťové vody).
    Nepohrdnu ani tím, co si vyrobit doma, protože skoro všechno vyrábím :D (hlavně masky :-) )
    no a taky můžu cestování, a celkově recenze. :)
    Měj se krásně, a doužij si prázdniny :)
    Papa, Veronika.

    P.S: zvu tě na mou giveaway: http://zivotvery.blogspot.cz/2013/07/giveaway_11.html

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám nejraději nějaké DIY videa recenze a nakupovací hauly a podobně protože u mi tyto recenze několikrát pomohly rouzhoupat se ke koupy nějakého výrobku. No a DIY to je prostě moje, taky tyto články dělám na blogu, moc mě to baví, jen z toho někdy nevýjde to co třeba chci nebo to co z toho vyjít mělo :D
    jinak můj email je anes.kralikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Moje srdiečko a moje kozmetické ja naradšej číta kozmetické články...všetky články o kozmetike,aj tie,kde je slovo iba kozmetika :DD Ďalej rada čítam články o živote druhých,inšpirujem sa,inšpirujem sa vlastne všetkými článkami a každým. Inšpirovať je pre mňa najviac čo môžeš z článku získať. :)

    cechvalovazuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji přes GFc i na FB pod svým jménem :) Mail - indrakova96@email.cz
    Mám nejradši recenze, které porovnávají 2 nebo více produktů, pomohly mi vybrat už několik věcí. Je to fajn, člověk se dozví, co sežene třeba za lepší cenu se stejnými vlastnostmi nebo co se naopak nevyplatí kupovat. Mám ráda videa, ale spíš kecací, protože líčící tutoriály mě moc nezajímají (i ve článcích) - jsem prostě zvědavý člověk a líčím se skoro pořád stejně, takže se radši na někoho něco dozvím. :D Líbí se mi různé tagy. Nesnáším fotky, které nejsou vyfocené, ale stažené z netu a upřímně, na tvém blogu mě štve, že nemůžu mačkat pravé tlačítko :/ Jsem zvyklá si otevřít na blogu rubriku, projet ji a článek, který si chci přečíst si otevřít do nové záložky a pak si je všechny prohlédnout postupně, takže mě nervujou blogy, které toto mají zablokované. Samozřejmě chápu, že je to z "bezpečnostních" důvodů, jde spíš o můj zvyk a když mi ho něco naruší, zuřím :D
    Balíček do GA mi připadá takový roztomilý a vybrala jsi super věci :) Jde vidět, že jsi nad tím přemýšlela, vybírala je s láskou :D a není to jen nahánění čtenářů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malý tip...pokud si chceš otevřít článek v nové záložce,stačí podržet Ctrl a kliknout na název článku :)

      Vymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. GFC: Alexandra Fekete
    Email: falexa.alex@gmail.com
    FB: Alexandra Fekete

    Moc hezké ceny... takhle bohatá giveaway se moc nevidí :) ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Sledujem ako Angelity A.
    FB sledujem ale nechcem tu písať svoje celé meno, v prípade výhry napíšem do mailu aby si skontrolovala :)
    angelity.blog@gmail.com

    Ja veľmi rada čítam všetky recenzie a takisto o tvojich najobľúbenejších produktoch, ktoré odporúčaš a tak :)

    OdpovědětVymazat
  17. GFC & FB: Lenka Ďurčeková
    email: lenka.durcekova@gmail.com

    Tak určite mám najradšej DIY postupy, keďže nedávno som si vyrobila gumku do vlasom pre seba a svoje sestry (z iného blogu) a určite sa mi páčia aj tie nejaké tipy na kozmetiku, aj keď mne až tak osobne nezáleží na svojom vzhľade. Tajomstvo krásy človeka nie je predsa vonku, ale dnu. Ale i tak, občas sa treba nafintiť. :D :)

    OdpovědětVymazat
  18. ervulenka@seznam.cz
    ja mam nejradeji randomy a recenze

    OdpovědětVymazat
  19. 1) Přes GFC sleduji jako Iveta Skutková
    2) Na fb likuju jako Iveta Skutková
    3) ivetaskutkova@seznam.cz
    4) Nejraději mám randomy, kosmetické recenze a DIY. Na blogu mi vůbec nic nechybí ani tu nic nepřebývá, vlastně se mi líbí všechno :)

    OdpovědětVymazat
  20. monika.svitacova@gmail.com

    Krásna Giveaway :) Mám rada tag články a randomy ;)

    OdpovědětVymazat
  21. FB- https://www.facebook.com/martulee.drastikova
    BLOGLOVIN- Martina Drastiková
    GFC- Marťul cz
    EMAIL- m.drastikova@seznam.cz
    Užasná Giveway!!:) Na tvémm blogu se mi líbi recenze a random příspěvky:)

    OdpovědětVymazat
  22. lucinkabalintova@gmail.com
    Mám veľmi rada recenzie pretože potom viem, ktorý produkt je hodnotený dobre a ktorý nie a mám to potom ľahšie pri nakupovaní. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Sleduje fb i zde: Monika Hrubá
    magicmonca@gmail.com

    A mám ráda články ze života, ráda si přečtu co tě potkalo ve všední den zajímavého.

    OdpovědětVymazat
  24. sledujem na fb aj cez gfc
    maria.frolekova@gmail.com
    Najradšej mám recenzie :)

    OdpovědětVymazat
  25. GFC: MimsLady
    FB: Mimka Vargas
    miriama.vargova121@gmail.com

    Musím uznať, že je to pekná GA, nápaditá :) Myslím, že začínajúce blogerky si vážia každého jedného čitateľa oveľa viac ako ti ktoré majú po 500 sledovateľov a je to pre nich len zrnko v piesku. Sama som začala ešte len pred necelým rokom....Aké články sa páčia babám najviac ? Tak asi klasika, normálne baby majú rady "za málo peňazí veľa muziky" :D Hlavne ak sú ešte študentky. Takže články zo sveta módy, kozmetiky, ale konkrétne z toho tvojho- čo rada nosíš, o čo sa sa zaujímaš. Je to hlavne tvoj blog pre nás, takže je dobré to prepojiť. Píš recenzie ako a kde nakupuješ, to strašne rada čítam, aké máš skúsenosti, tipy na líčenie a hlavne fotkyyyyy! :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Sleduji jako Martina Foukalová.
    Přes fb jako Martina Foukalová. (štve mě, že furt píšu to samé:D)
    Líbí se mi všechny tvoje články příjdu mi nápadí a skvěle napsané..:) Nejsem žádný pisatel takže to nebude moc dlouhé (promiň). Jinak ti přeji ať se ti s blogspotem daří a ať máš spoustu spokojených čtenářů :)

    OdpovědětVymazat
  27. domusest@seznam.cz
    Tak budu upřímná, nebudu si tu hrát na někoho, kdo tvoje články čte nějak pravidelně... Na tvůj blog jsem narazila přes nějakou stránku, která dávala odkaz na tvoji giveaway... :)
    Ale projela jsem tak nějak tvoje články a popravdě, tvůj blog je jeden z mnoha těch, co píšou to samé... Prostě píšeš recenze, o stylu, DIY apod. Musíš přijít s něčím čím zaujmeš. Něčím čím přilákáš lidi :))

    OdpovědětVymazat
  28. GFC, FB - Maťa Straková
    strakovmaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. sleduju :)
    nejraději čtu diy, recenze a třeba tipy na oblíbenou kosmetiku nebo co nedoporučuješ :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Wau, takú Giveaway som ešte nevidela :D Ale je super a veeľmi sa teším sa vyhlasovanie výsledkov :)
    Bohužiaľ nesledujem, lebo GFC nemám ale vždy sa pozriem na tvoj blog a prečítam si nový článok :)
    laura.matheova@zoznam.sk :)
    Taakže :D rada čítam recenzie, DIY, outfit dňa, hodnotenie značky kozmetiky, potom by si mohla spraviť líčenie podľa nejakej celebrity, hodnotenie outfitov po nejakej udalosti ako bolo napr. VMA, veci ktoré by si si už nikdy nekúpila, mohla by si si nakúpiť nejak viac produktov ktoré sú lacné a potom ich zhodnotiť či sa oplatia kúpiť a takisto aj naopak s drahšími produktami...to je asi všetko, čo ma napadlo, snáď pomôžem..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prepáč, pomýlila som sa, ani som dobre nevedela, čo ten GFC je...:D už sledujem ako Laura Mátheová :)

      Vymazat
    2. + dala som zlý e-mail, tak prepáč, tento je správny - laura.matheova@gmail.com

      Vymazat
  31. sleduje, aj LIKE som dala rada.
    little.liz.dreamer@gmail.com
    no tak ja som teraz vďaka tvojej giveaway objavila tvoj blog, ale je super, takže som rada. ja mám najradšej room tour posty, ale idem pozrieť ešte celý tvoj blog :)

    OdpovědětVymazat
  32. ja milujem také blogy, že je na nich hocičo, outfity, kozmetika, líčenia, ale aj niečo zo života a random posty :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.