Shopping day aneb Co jsem si přivezla z dovolené?

3. 8. 2013


Vím,že jsem včera nepřidala článek,ale máme prázdniny a já si je chci užít naplno.Taky se u mě v pokoji konala menší-větší přestavba.Teda,nábytek jsme nestěhovali ale malovali jsme a taky jsem hodně věcí oddělávala a nové zase přidávala.Takže se můžete těšit na několik nových DIY návodů,které ale budu přidávat v průběhu školního roku,protože to na nějaké DIY bude pravděpodobně mnohem méňě času.No nic,to jsem se zase vykecávala,jdeme na to.



Jako první jsem si v Itálii koupila tento náhrdelník,který se mi strašně líbil.Když jsem se ale zeptala na cenu,prodavač mi řekl 10 euro což se mi za něj dát nechtělo a tak jsem chtěla odejít.Když to prodavač viděl,rychle nabídl 8.Nakonec jsem si to usmlouvala na 7 euro a jsme na to na sebe náležitě pyšná.



Druhou a poslední věcí,kterou jsem si z Itálie dovezla je tahle kabelka.Koupila jsem ji na místních trzích a ještě ve slevě.Samozřejmě není z pravé kůže,spíš je to koženka,ale i tak vypadá celkem kvalitně.Já ji tam koupila za úžasných 10 euro,no nechte ji tam,že? 




Teď už se přesouváme do Rakouska.Jako správný beauty maniak jsem nemohla vynechat drogérku Bipu.Nakonec jsem si tam koupila štětec a limitku od IQ cosmetics.Těsně na to jsem si u nás koupila LOVE lips od Dermacolu,tak jsem to sem k tomu přihodila.A kdo mě sleduje na instagramu tak ví,že jsem si taky konečně koupila plné balení Nivea mléka do sprchy a sloupávací masku od Freemana.



A to nejlepší nakonec.Opět kdo mě sleduje na instagramu tak ví,že jsem v Salzburku uskutečnila nějaký nákup v Mangu.Tak toto je ten nákup.Tílko do kterého jsem se zamilovala na první pohled a bylo ve slevě!


Koupili jste si něco na dovolené z čeho máte vážně radost?Nebo jste nakupovali u nás ve slevách?

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.