Co je v mé školní makeupové taštičce?

28. 8. 2013


Už nám,zbývá je týden prázdnin.Já vím,ani se tomu nechce věřit,ale je to tam.
Nad dnešním článkem jsem přemýšlela celkem dlouho,až mi padl zrak na mou taštičku s kosmetikou, kterou nosím do školy a kterou nosit budu nadále.Nenosím toho v ní sice moc,ale i tak to snad bude někoho zajímat.


Takže co se v ní nachází?


1.Kapesníčky
Ty samozřejmě nesmí chybět nikdy a snažím se je pravidelně doplňovat.

2.Obal na čočky 
Pro mě je další nutností obal na čočky,abych si je mohla vyndat kdyby mi náhodou v oku vadily nebo bych je prostě z nějakého důvodu vyndat musela.

3.antiperspirant 
Klasika,když už sebou netahám voňavku,tak alespoň tohle.Přece jenom z toho mám mnohem lepší pocit,když nám skončí tělocvik.

4.pudr
Mě se pleť celkem mastí a v létě obzvlášť takže matný efekt nikdy není k zahození.

5.krém na ruce 
Nesnáším suché ruce,to snad mluví za vše...

6.gumičky
Opět kvůli tělocviku.

7.pinetky
Nejvíc se hodí když moje vlasy prostě nechtějí poslouchat.

8.rtěnka
Tu má v kabelce každá.Samozřejmě je obměňuji podle toho,co mám zrovna ten den na rtech.Ne že bych nějak rtěnky nosila,spíše mám radši takové ty barvené balzámy atd. k

9.pilník na nehty
Přece nebudu chodit se zlomeným nehtem,že?

10.zrcátko 
Když chci vypadat trošku jako člověk.

11.náplasti na opary
Bohužel na ně celkem trpím a tyto náplasti jsou jediné,co mi na ně vážně funguje.Samozřejmě normálně celé balení nenosím,to je tam jen pro ukázku,ale vezmu si s sebou tak 2-3 náplasti.

Co vy nosíte do školy?

1 komentář

  1. Nesmí mi chybět rtěnky! :D

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.