~Recenze~ Look by Bipa Kabuki Brush

22. 8. 2013


 Jsem tu další recenzí!Tentokrát kabuki štětce který už jste mohli vidět v článku Co jsem si přivezla z dovolené.Chtěla jsem ho nejdříve pořádně vyzkoušet,než vám o něm napíšu, a protože ve vedrech které poslední dobou byly(chvála bohu že se konečně ochladilo) a pudr byl prakticky to jediné,co jsem na pleť používala,myslím,že jsem ho vyzkoušela aš aš.

Jak už jsem psala,koupila jsem ho v Rakousku v místní drogérii Bipa asi za 4 euro,což je v přepočtu 100Kč.Look by Bipa je značka přímo této drogérie,ale těchto štětců nevyrábějí moc.Tuším,že jsem tak kromě tohoto viděla štětec na tvářenku,na stíny a možná ještě nějaký.O tomhle štětci jsem už někde četla a tak jsem ho čapla a ani jsem ho nezkoušela.


Hodnocení?

-vzhled je moc pěkný(alespoň mě se líbí),takový čistý a jednoduchý
-je opravdu mega hustý 
-řekla bych,že jsem si koupila plyšáka a ne kosmetický štětec,protože je naprosto jemný,strašně příjemný a já bych se s ním nejraději mazlila
-produkty se ním nabírají perfektně a dokáže je krásně zapracovat(já ho používám teda jen na pudr)

Tady jsem vám ho ještě vyfotila s pravítkem ať víte,jak je zhruba velký.




Na závěr chci říct,že jsem s ním naprosto spokojená a myslím,že se hravě vyrovná mnohem dražším štětcům.Je to typický příklad přísloví "Za málo peněz,hodně muziky" a za 100Kč je naprosto perfektní.

2 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.