Summer tag

12. 8. 2013

Vítám vás u dalšího článku!
Dnes jsem si pro vás připravila letní tag,který jsem náhodou objevila a celkem se mi zalíbil,a tak jsem se do něj pustila.Sice už je polovina srpna ale myslím že to vůbec nevadí.Tak jdeme na to.

Oblíbený bronzer?
Logicky,můj úžasný nový od IQ cosmetics. Trošku jsem vybledla,takže teď je na mě ideální.


No a kdyby můj výběr nebyl omezen rozpočtem,jednoznačně by to byl tento krásný od Chanelu.Má velká vysněná láska.Bohužel ho už neseženete,byla to letní limitka z minulého léta.
pondering-beauty.blogspot.com

Oblíbené letní pití?
Já nemám úplně jeden oblíbený nápoj.Ráda si dělám různé ovocné koktejly a zkouším stále nové kombinace.

xtremetanandsmoothies.com
Oblíbený produkt na rty?
Já jsem používala prakticky jen 2 produkty.Prvním je Dermacol love lips (SPF 15) a druhým Balzamiss panthenol s příchutí jahody (SPF 32).



Bazén nebo pláž?
Rozhodně pláž.Nejlépe kamenitá a bez lidí. Bazény moc nemusím,ale akvaparky jsou super.

Letní stylingový přípravek na vlasy?
Já nevím jak vy,ale já používám pořad skoro to stejný a je mi jedno jestli je léto nebo zima.Takže Gliss kur fialová řada  od Schwarzkopf.

Opálení od sluníčka nebo v solárku?
Od sluníčka.V solárku jsem nikdy nebyla a ani bych tam jít nechtěla.To si raději koupím samoopalovák.

Oblíbený lak na nehty?
Já jsem si moc nehty nelakovala,ale když už tak to byla tahle Colorama od Maybelline v odstínu č.214,který jsem si úplně zamilovala a až mi dojde tak se asi zblázním.


Oblíbený voděodolný produkt?
Tak to má myslím hodně lidí stejné.Jednoznačně color tatoo,v mém případě hlavně to zlaté.A potom moje oblíbená řasenka Max Factor 2000 calorie.

Plány na léto?
Protože už je polovina srpna,tak už nic moc neplánuju,ale všechny plány,které jsem na začátku léta měla se mi splnily.Takže mám za sebou.....tábor v Itálii,dovolenou v Rakousku,spaní s kamarádkami, zařizování pokoje a tvoření DIY projektů,které budu v průběhu roku přidávat sem na blog.

Tak to je pro dnešek všechno,doufám že se vám tag líbíl a pokud chcete,určitě v něm pokračujte.

2 komentáře

  1. Lak super odtieň :) tá Chanel paletka je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím škoda že se ta paletka už nedá sehnat :(

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.