~Recenze~ IQ cosmetisc bronzer s rozjasňovačem (limitka)

8. 8. 2013


Po delší době vás opět zdravím.
Přiznám se bez mučení,moc se mi poslední dobou přispívat na blog nechtělo.Do toho ještě ty příšerný vedra,přestavba pokoje,znáte to.Teď už jsem ale zpátky a na ochlazení si dáme recenzi.
  

Teto bronzer je limitka od značky IQ cosmetics,kterou seženete v Rakouské Bipě nebo na internetu za 8 euro.K dostání je ve dvou odstínech které se liší v podstatě jen rozjasňovačem,který je růžový nebo zlatý.Já zvolila růžovou. 




Balení je "dvoupatrové." V prvním najdete samotný produkt a v druhém zrcátko a štěteček.Celkově se mi balení  líbí až na štěteček.Ten je klasicky hroznej,ale to u většiny produktů kde bývá a to i u dražších značek.Já ho teda nepoužívám,ale řekněme že v případě nejvyšší nouze by se použít dal.




Bronzer je celkem světlý,takže vhodný i pro bledulky.Pro mě bude ideální hlavně na jaře a na podzim. Nečekejte nějakou extra pigmentaci,té se stejně nedočkáte.Celkově se s ním pracuje celkem dobře.Je jemně namletý, akorát   trošku práší,ale opravdu jen trošku.Na tváři nevydrží celý den,ale několik hodin určitě.
Bronzer


Rozjasňovač je oproti brozeru pigmentovaný více..Také trochu práši ale krásně se leskne a vydrží na tváři skoro celý den.
Rozjasňovač





 Já jsem s výrobkem spokojená,i přes jeho kratší výdrž a teď v létě ho nosím poměrně často.

Jaký je váš oblíbený bronzer?





Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.