Recept : 2 borůvkové koktejly

25. 8. 2013


Sezóna borůvek je v plném proudu a my je samozřejmě nemohli opomenout.Už jsem měla borůvkový koláč,borůvkové knedlíky,palačiky s borůvkami a se zmrzlinou(to je mimochodem naprosto dokonalé jídlo),ale borůvkový koktejl nikdy. A když nám pár borůvek zbylo,rozhodla jsem se.že ho zkusím.




První přišel na řadu milkshake.Prakticky jediné co k tomu budete potřebovat jsou borůvky,mléko a mixér.

Já jsem nejprve borůvky rozmixovala v odšťavňovači,aby mi z nich zbyla jen šťáva bez semínek.Potom jsem šťávu smíchala s mlékem a mixovala tyčovým mixérem.No a je hotovo!Kdo chce může si přidat cukr.
Pzn.: Barva koktejlu se bude odvíjet od množství borůvek,které do mléka nasypete.Já měla poměr půl misky borůvek na jednu sklenici mléka.



Jako druhý tu máme mix borůvek a nektarinek(můžou být i broskve).Opět budou stačit jen nektarinky, borůvky a odšťavňovač.

Nektarinky a borůvky odšťavte(vážně nevím jak to líp napsat :D ) zvlášť a potom jen nalijte oboje do jedné sklenice.Aby jste dosáhli dvojbarevného efektu,tak nejprve nalijte šťávu z nektarinek a poté nalijte šťávu z borůvek tak,aby stékala po slenici?A máte hotovo! Můžete podávat třeba s ledem.


A když to zamícháte....

Tak co,dáte si ? Jaký je váš oblíbený koktej?

2 komentáře

  1. Na borůvky jsem dostala chuť už v srpnu, ale až dneska jsem si je koupila :D a už se moc těším až si z nich udělám koktejl - to je ten první recept :))

    lucysworlds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, já bych to mohla pít pořád :) a navíc je to zdravé ;)

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.