Mega new in

2. 8. 2017


Krásný den všem!
Po strašně dlouhé době mám pro vás new in článek. Je toho tu tedy celkem hodně, ale i tam je mi jasné, že tolik věcí dokáže někdo nakoupit i za jeden měsíc :D Naštěstí jsem už "vyrostla" z impulzivních nákupů, v kosmetice kupuji převážně to, co opravdu potřebuji a v oblečení jen to, co se mi opravdu líbí, dobře mi sedí a ne jen kvůli tomu, že je to ve slevě. 

Došel mi můj Naked skin, a tak jsem se rozhodla že zkusím pro změnu All nighter a zatím je to opravdu pecka a své jméno nemá nadarmo. Dále tu mám nějaké odličovací nezbytnosti od Garnier (micelárka za mě nic moc a ta dvoufázová je rozhodně lepší), internetem profláklou masku od Lorealu a můj oblíbený "beauty blender" z Rossmannu za 50Kč. 


Konečně mám po maturitě opět čas na čtení toho, co chci a ne toho co mi přikazuje povinná četba. První tu mám Posla od Markuse Zusaka od kterého jsem četla už zlodějku knih a která byla dokonalá. Posel byl sice o něco slabší, ale i tak super.  Díky maturitě jsem objevila kouzlo klasické literatury takže pro začátek něco od Hemingwaye a na seznamu mám i spoustu dalších knih od světových klasiků. A nakonec Hygge, který je poslední dobou hitem. Dlouho jsem byla skeptická, ale tato kniha je svělá a rozhodně stojí za přečtení.


Na instagramu se roztrhl pytel s časopisem Loving. Je to časopis určen převážně mileniálům, což jsou lidé mezi dvaceti až čtyřiceti. Časopis zapadá do takzvaného mindstyle konceptu a je to čtení hlavně pro duši. Dočtete se v něm o životním stylu, vztazích, lidské mysli, bydlení, cestování a spoustu dalšího. Za sebe musím říct, že časopis jsem přečetla úplně celý a chytil mě opravdu za srdce. Není nijak levný, ale pokud bych si měla vybrat jestli si koupit Loving nebo Elle, rozhodně bych neváhala. 


Něco málo do pokoje. Krabička ve které mám pastelky je z Pepca a rozkošný ananas, ve kterém byla původně svíčka, ale já v něm teď skladuju kancelářské sponky je z Kiku za pár korun. Taky jsem konečně vyzkoušela Fentimans růžovou limonádu, která je prostě dokonalá a navíc ta sklenička je super dekorace :D


Z dovolené z Řecka, z které jste už mohli vidět na blogu spoustu fotek, jsem si dovezla tuhle krásnou misku a samozřejmě jsem nemohla vynechat těžítko, které si vozím z každé dovolené. Vedle můžete vidět Mattoni spritz což je teď taková moje závislost, protože kde jinde si koupíte 1,5l aperolu za dvacku že? :D Každopádně tohle není reklama (ale vůbec bych se nezlobila kdyby Mattoni měla zájem :D), ale jen takový malý tip na letní osvěžení.


Další vecičky z Řecka. Oboje kraťásky jsou ze Stradivaria a ty se šněrováním nosím prakticky pořád.


Šatičky z CA, další z top must have kousků tohle léto. Jsou super lehké a vzdušné.


A další šaty :D Tyhle byly moje maturitní. Jsou ze super materiálu, na zádech mají průstřih. Kupovala jsem je v Mohitu ve výprodeji a rozhodně super formální šaty.


Nějaké kosmetické nezbytnosti. Sprcháče Naturalium jsem objevila teprve nedávno a naprosto jsem si je zamilovala. Dokonale voní, jsou krásně krémové a jiné už snad kupovat nebudu. Na deodoranty Boratalco jsem četla samou chválu tak jsem ho musela také vyzkoušet a zatím je vážně super. O spreji na vlasy vám toho upřímně moc neřeknu protože jsem ho použila snad jednou. Na péči o vlasy mě zkrátka moc neužije. Zbylé tři produkty jsem si dovezla z Rakouska. Gelů na obočí jsem zkoušela už několikrát a tento od Lorealu je zatím bezkonkurenčně nejlepší. Vínovou rtěnku jsem také chtěla dlouho a nejvíc se mi zalíbila tato od Catrice. Teď v létě ji sice moc neunosím, ale už se na ni těším na podzim. Rozjasňovač od Maybelline jsem chtlěa taky už dlouho, ale z nějakého důvodu jsem ho u nás už pak nemohla sehnat. Úpřímně ale musím říct, že za mě trochu zklamání a není takový jaký jsem si ho představovala.


Narozeninový dárek od sestřičky..ehm ehm narozeniny jsem měla v březnu :D Každopádně svítící kuličky jsem chtěla už strašně dlouho. Tyto jsou z Jysku a absolutní spokojenost.


Asi poslední nákup. Jednoduché náušnice jsem sháněla už dlouho a když jsem uviděla ve výprodeji v Sinsay tyto za dvacku, nemohla jsem je tam nechat. 


A něco málo z bot :D Moje staré černé conversky už definitivně dosloužili, tak jsem se tentokrát rozhodla pro červené a mám je snad ještě radši. Sandálky z Deichamanna byl takový spontánní nákup. Původně jsem tam šla pro žabky, což jsou moje nejoblíbenější boty na léto. Ale jsou vážně super a i když mám ještě dvoje, chodím stejně jen v těchto. Lodičky jsou také z Deichmanna a měla jsem je ke svým maturitním šatům. 


Levis tričko jsem viděla poslední dobou všude a strašně se mi zalíbilo. Nakonec jsem si ho objednala a musím říct, že je to opravdu super univerzální kousek, který se hodí skoro ke všemu. Úplně posledním nákupem je košile z Mohita po které jsem pokukovala už dávno a když jsem ji teď objevila ve výprodeji za tři stovky, nemohla jsem ji tam nechat.

10 komentářů

  1. Levis tričko som si chcela aj ja kúpiť, ale potom som si povedala, že už je ho dosť aj bez môjho nosenia :D ale košeľa je krásna! :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je bohužel pravda, já vždycky potkám někoho kdo ho má taky :D

      Vymazat
  2. Krásné, vkusné kousky :) ten ananas je skvělý!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Super nákupy :) Ten gél od Garnier sa mi pozdáva, rada by som ho vyskúšala :) A tričko Levis je kráásne! :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  4. Super New In! Líbí se mi hlavně kosmetika!

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.