Méně plánovat, více užívat

28. 8. 2017


Krásný den všem! 
Článek na blog jsem pro vás plánovala už minulý týden, ale nějak se to zvrtlo a já celý týden prakticky nebyla doma a zároveň i nejvíce offline týden těchto prázdnin a o tom právě bude dnešní článek.

Jsem typ člověka co plánuje naprosto vše. Plánuju co všechno musím udělat až přijdu domů, o různých akcích chci vědět nejméně týden dopředu a o dovolené snad raději mluvit nebudu. Nicméně když jsem v květnu odmaturovala a čekaly mě nejdelší prázdniny v životě plány jsem prakticky neměla. Věděla jsem že na začátku června pojedu do Řecka a na konci srpna na dovolenou do Španělska o které jsem ani nevěděla, jak si na ni vydělám, protože z peněz co jsem měla na účtu jsem bych si nekoupila ani letenku. Každopádně z nějakého důvodu jsem zůstávala naprosto klidná a věřila, že vše dobře dopadne a taky že jo. Po návratu z Řecka jsem další den nastoupila do práce ke které jsem se dostala díky kamarádce a která mě i po třech měsících baví a poznala jsem díky ní spoustu skvělých lidí a našetřila jsem si díky ní na dovolenou. Náhod byla spousta, ale to bychom tu byli do zítra tak vám řeknu jen to, že když jsem jela navštívit sestřičku do Prahy a ve dveřích mě přivítal člověk, o kterém jsem si myslela, že už ho v životě neuvidím a bylo mi to hrozně líto, šla jsem do kolen.

_____________________________________________________________
Z volného týdne se tak stal jeden z nejvíce nabitých týdnů, kdy jsem se doma sotva ukázala a na konci už jen padla únavou do postele. 
___________________________________________________

Všechny tyto "náhody" pak vyvrcholily minulý týden kdy mi šéf zrušil směny v práci a jí najednou měla týden volna a plány samozřejmě žádné. Přesto jsem byla na bobové dráze, na výletě na kole, na oslavě u kamaráda a  strávila víkend na chatě s úžasnými lidmi, které jsem rok neviděla a kam jsem si nedovezla ani kartáček, protože z původního plánu "půjdeme na pivo a já večer pojedu domů" se stalo "neee musíš s námi na tu chatu jet". Po stop letech jsem také byla v zoo, což je jediný výlet z kterého mám publikovatelné fotky a které vám i dnes ukážu. Z volného týdne se tak stal jeden z nejvíce nabitých týdnů, kdy jsem se doma sotva ukázala a na konci už jen padla únavou do postele. unavená, ale šťastná a neskutečně vděčná za to, jak úžasné lidi kolem sebe mám. 

A co jsem tímto článkem chtěla říct?
Zkuste se občas vykašlat na všechny plány a nechte osud aby vám je udělal sám. Uvidíte, že nebudete litovat a možná zažijete něco, na co byste v životě nepomysleli. 

Krásný zbytek prázdnin,
vaše Klára














6 komentářů

  1. Taky jsem dřív potřebovala mít všechno naplánované do posledního detailu, ale čím dál tím víc zjišťuju, že mě spíš baví spontánní, neplánované věci, při nich vdycky zjistím, že toho dokážu a zvládnu mnohem víc :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. To je tak krásné pozitivní článek :) já jsem přesně ten typ jako ty. Zrovna dneska jsem si hnedka ráno dělala poznámku do mobilu, co všechno musím po práci stihnout a před chvílí jsem zalehla do postele úplně vyšťavená, ale šťastná, že jsem to teda stihla! :D No nic, budu muset najet asi na trochu volnější režim, nebo mi z toho za chvíli hrábne. Užívej zbytek léta :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Alespoň v létě by si měl člověk trochu odpočinout :)

      Vymazat
  3. Krásně napsaný článek. :) Jsem ráda, že ti to všechno tak vyšlo, zvlášť když jsou to prázdniny po maturitě. A já bych kousek té tvé odvahy potřebovala, protože jsem úplně stejná. Všechno musí být naplánování do puntíku... Třeba se toho nějak postupně zbavím. :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.