August shopping

13. 9. 2017


Krásný podzimní den všem!
Tak je to tu, září a s ním i spousta povinností. Mě naštěstí škola teprve čeká a celé září mám ještě volno, ale i tak je to zná. Zatím jsem si užívala ještě poslední zbytky prázdnin (kdo sleduje instagram ví) a chystám pro vás články ze zahraničí i z Čech, ale to si necháme na příště a dnes si dáme nějaké ty nákupy.


V srpnu jsem měla svátek a od sestřičky jsem dostala tuhle krásnou kytičku, která vydržela neuvěřitelně dlouho a nesměla chybět bonboniéra.


Potřebovala jsem doplnit zásoby sprcháčů a šamponů. Poslední dobou jsem si na tělo oblíbila značku Naturalium která má nejen krásné obaly, úžasně voní, ale její produkty jsou i neuvěřitelně krémové. Tentokrát jsem vyzkoušela kokosový sprcháč ke kterému jsem přihodila i tělové mléko s praktickou pumpičkou a které voní naprosto dokonale. Na vlasy jsem dala druhou šanci značce Aussie a vybrala si řadu Miracle shine. Ze začátku jsem byla velmi spokojená, ale poslední dobou mám pocit, že se mi vlasy nějak rychle mastí tak nevím.


Dárečky ode mně pro mě, které jsem si dovezla z Valencie :D Kryt na telefon už jsem potřebovala nutně a tento s ananasy mi padl do oka. Přívěšek na klíče za 2 eura je spíše taková blbůstka, ale mě se moc líbil. Po tekutých matných rtěnkách od MACu jsem už pokukovala dlouho a když jsem někde na instagramu zahlídla tento odstín Dance with me, bylo jasno. Rtěnku seženete samozřejmě i u nás, ale pro mě je to taková památka na Valencii.


Nová zásoba knížek. Knížky od Coelha mám moc ráda tentokrát jsem sáhla po Poutníkovi, který byl stejně super jako všechny předchozí knížky a už přemýšlím, kterou si koupím příště. Taky jsem zase jednou dala šanci českým autorům a vyzkoušela slavné Bábovky. No co vám budu povídat, přečetla jsem ji jedním dechem a už mám doma Třeštíkové nejnovější knihu Osm. A nakonec Milostné dopisy slavných mužů, které četla Carrie v Sexu ve městě. Moc pěkná knížka a za stovku v Dobrovským, no nechte to tam :D


Nejkrásnější lampička, kterou mi maminka dovezla z dovolené. 


Poslední dobou se mi na Pinterestu strašně líbily malované turistické deníky jestli se to tak dá říct a tak jsem se rozhodla, že si jeden takový taky pořídím. Dlouho jsem sháněla ten ideální, co by měl velikost a5 a měl dostatečně tlusté stránky, aby nepromočily. Nakonec jsem našla tento skicák asi za 70 Kč v nějakém malém papírnictví v Olomouci. Sešit je jedna z prvních věcí, co jsem si do školy pořídila. Je z Tigeru a myslím, že díky mé nenávisti k matice ideální :D


Po dlouhé době taky něco z oblečení. Nové jeans už jsem opravdu potřebovala. Naštěstí už je nemusím shánět po všech čertech a vím, že v s.Oliverovi si vyberu vždy a skvěle mi padnou a ani tentokrát jsem se nespletla a vsadila klasické slimky a navíc ze slev.  Mikiny normálně vůbec nenosím a raději mám svetry. Nicméně nějakou obyčejnou, kterou bych mohla nosit pod křivák jsem sháněla. Tato je z CA za pár stovek. Ve slevách v Mohitu jsem objevila skvělé tílko s hlubokými průstřihy, které jsem také sháněla už delší dobu a nemohla najít to ideální. Sice měli už jen Lko, ale za 200 Kč jsem ho tam nemohla nechat. Posledním kouskem (za ten flek se omlouvám, bohužel jsem si ho všimla až při upravování) je tričko z Tomatiny, které jsme měli tu úžasnou příležitost být její součástí, ale o tom vám více prozradím v článku ze Španělska\


Na závěr jednoduchá košile, kterou jsem dostala od sestřičky k svátku a kterou jsem si hned zamilovala. Navíc je to jediná košile, která se mi líbí bez ohrnutých rukávů. 

Co jste si koupili v srpnu vy?

2 komentáře

  1. Krásné kousky! Šampony aussie jsou perfektní, sice si člověk připlatí, ale ještě mě nezklamal ani jeden jediný. :)

    Corculum | Stepanka_T
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  2. Ta žárovka je zajímavá, originální a krásný designový kousek :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.