štětce Zoeva vs. Lovely Hair

21. 9. 2017


Krásný čtvrtek všem! 
Dnes mám pro vás článek trošku z jiného soudku. Dlouho se tu neobjevila žádná kosmetická recenze. Dnes sice tak moc kosmetická nebude, ale i štětce k líčení neodmyslitelně patří. Pokud jste začátečníci, doporučuji vám kouknout na tento článek, kde se dočtete jaké štětce si do začátku pořídit, jak o ně pečovat, nebo jakou značku si vybrat. 



Nejdříve se tedy koukneme na zoubek štětcům Zoeva. Tuto naprosto základní sadu s názvem Bon Voyage seženete například na stránkách Douglasu za 1100Kč a obsahuje 4 štětce (ano, vidíte správně, čtvrtý štětec jsem zapomněla nafotit) což v přepočtu vychází 275Kč na stětec a jako bonus dostanete krásnou taštičku. V sadě je tedy ještě stippling brush, který jsem zapomněla nafotit.



A jaký mám tedy na štětce názor?
Štětce jsou krásně jemné, za celou dobu z nich nevypadl snad jediný chlup a jsou krásně jemné. Rukojeť je kvalitně provedená, nápisy jsou na ní vyryté a stále vypadají, jako nové. Štětce používám pravidelně prakticky každý den už více než rok a nezaznamenala jsem na nich žádnou změnu. Za sebe tedy vůbec nic co bych jim vytkla možná snad že skosený štětec na tvářenku by mohl být trošku více hustý a být méně "flomcavý". 

Co se týče taštičky, té se nedá vytknout nic. Je velmi kvalitně provedená a určitě se dá využít jako malá kosmetická taštička, psaníčko, nebo třeba pouzdro do školy.



Štětce Petralovelyhair už sice na jejím eshopu nenajdete, ale stále jsou k sehnání různě na internetu. Já jsem je kupovala když Péťa vyprodávala eshop, protože jsem na tvářenku chtěla spíše tulipánový štětec a skosený od Zoevy teď používám na bronzer a navíc už dosloužil můj stoletý kabuki štětec na pudr.  Štětce jsem tedy kupovala v nějaké slevě a každý stál pod 200Kč. Štětec na pudr je M55 a tulipánový M56.


Co se týče rukojeti, Zoeva mi možná přijde o trošičku lépe provedená, ale stále je velmi hezky udělaná. Nápis Petra Lovely hair je do rukojeti vyražen, ale číslo štětce už ne, což jsem moc nepochopila. Co se týče štetce samotného, přiznám se, že ze začátku jsem se trochu zděsila. Štětce byly křivě střižené a nějaké ty chlupy z nich taky vypadly, ale nic hrozného. Po čase se štětce tak nějak "narovnaly", ale stále mi přijde, že střih není přesně takový, jaký by měl být. Každopádně není to nic, co by bránilo jeho běžnému používání. Štětce jsou stejně jako ty od Zoevy krásně jemné, husté a po roce používání jsou stále stejné. 


A co bych řekla na závěr?
Všechny štětce jsou v pořádku a dají se normálně používat, bez toho, že by vás něco píchalo do obličeje. Štětce od Péti jsou za ty peníze rozhodně super koupě, ale pokud vám nebude vadit si trochu připlatit, spíš bych šla do štětců od Zoevy.

S pozdravem,
Klára XOXO 

5 komentářů

  1. Moc se mi líbí ten dekorační řetěz s koulema, co máš na fotkách. Už to trochu dýchá Vánocemi ;)

    Už si říkáš co na sebe v zimě? Co bude (opět) v módě? Přečti si víc: odkaz

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si chtěla koupit štětce od Zoevy, ale ta cena mě odradila, zvolila jsem ted štětce od Péti a jsem spokojená, za ty peníze to byla skvělá koupě :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. teším sa, že tvoj "test" dopadol výhrou Zoeva štetcov, pretože ja mám od nich aj sadu na pleť, aj na oči, a neviem si ich vynachváliť :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Mám zkušenosti se štětci od Péti a ty mi vyhovují. Mám je už několik let :) ale se štětci od značky Zoeva zkušenosti nemám, ale mám v plánu si nějaký štětec pořídit.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.