Valencia girls trip

17. 9. 2017


Krásný den všem!
Vítám vás u dalšího cestovatelského článku a tentokrát u našeho holčičího tripu do španělské Valencie.  Kdo čte pravidelně tak ví, že jsme o prázdninách byla už na jedné dovolené a to v Řecku. Tato dovolená byla úplně něco jiného. Byla to první dovolená v zahraničí s kamarády kterou jsem si  navíc úplně celou financovala sama z peněz, které jsem si sama vydělala. Řeknu vám, je to krásný pocit.

Ve Valencii jsme strávily krásných 5 dní, které utekly jako voda a domů se nám rozhodně nechtělo a už teď přemýšlíme, kam se vydáme příště. Nějaké typy?


Do Valencie jsme přiletěly pozdě v noci a hned jsme se ubytovaly v krásném apartmánu s balkónem, dvěma koupelnami a navíc prakticky v centru. Ještě jsme stihly rychlou půlnoční večeři a hurá do hajan :D




A ano, samozřejmě že jsem si zamluvila postel v pokoji s balkónem, protože ten výhled? Toho jsem se nemohla nabažit. Navíc když se probudíte do nového dne a otevřenými balkonovými dveřmi do pokoje proudí alespoň trošku chladnější vzduch, lepší pocit neznám.

Po snídani (spíše oběda, protože jsme se všechny potřebovaly pořádně vyspat) jsme se vydaly na prohlídku městem. Bohužel počasí nám moc nepřálo a prakticky celý den nám mrholilo a k večeru už vyloženě pršelo, ale ani to nás neodradilo.




Místní tržiště, které jsme měly od apartmánu asi 3 minuty cesty.



Přesně z tohoto obchůdku je ananasový obal na telefon, který jsem vám ukazovala v minulém článku.


Konečně jsem taky měla svoji růžičkovou zmrzlinu! Sice to byla asi nejdražší zmrzlina jakou jsem v životě měla :D ale stála opravdu za to - malinový sorbet, mango a lískový oříšek a všechny byly naprosto dokonalé.








Ciudad de las artes y ciencias jsem si jako studentka architektury samozřejmě nemohla nechat ujít a předčil mé očekávání. Rozlehlý komplex budov je naprosto nádherný a je to opravdu architektonický skvost. 


Kdo by řekl tohle je cesta z parkoviště, které je na opačném konci tohoto "tunelu" Fotogeničtější parkoviště jsem asi neviděla :D







Další den nás čekala Tomatina neboli rajčatová bitva, která se shodou okolností konala v době naší dovolené a na takové akci jsme samozřejmě nesměly chybět. Tomatina se nekoná přímo ve Valencii, ale v Buňolu což je vesnice cca 30minut jízdy vlakem od Valencie. Vstupné bylo celkem darda a fotek logicky moc nemáme, ale rozhodně to byl skvělý zážitek.




Třetí den jsme se opět vrátily do Ciudad de las artes, ale tentokrát jsme ho navštívily i zevnitř, protože Oceanografické muzeum jsem si prostě nemohla nechat ujít a rozhodně to stálo za to, takže se připravte na záplavu fotek rybiček :D





Celé "muzeum" je komplex několika budov mezi kterým jsou navíc "výběhy" želv, krokodýlů, tuleňů atd.  Je to hodně velké takže počítejte, že tu strávíte tak 2,5 hodiny,






Tyto tunely tam byly tuším tři a tenhle byl vážně dlouhý. Celkově všechna ta akvárka jsou tam obrovská.



A tohle bylo asi to největší akvárko! Představte si, že vejdete do obrovské kopule a sejdete o patro níž, takže jste jakoby podzemí a celé dokola to je jedno akvárko kde jsou běluhy! Úžasný zážitek.


A nakonec bazén s delfíny. Bohužel jsme nestihly vystoupení, což mě celkem dost mrzelo, ale delfíni jsou naštěstí skoro všude :D



Nakonec jsme se samozřejmě musely podívat k moři a zakončit den výbornou Sangriou a řeknu vám, kombinace alkoholu, sluníčka a nedostatku jídla s vámi celkem zamává :D


V den odjezdu jsme se už jen pobalily, nakoupily suvenýry a dárky pro rodinu a tradá domů. 

Taky vám každá dovolená přijde krátká?


2 komentáře

  1. Skvělé fotky :) jde vidět, že sis dovolenou užila. A souhlasím s tebou, že i dovolení na které strávím 14 dní, tak je krátká a přijde mi, že jsem na ní strávila třeba jen 5 dní z původních 14 dní :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. To je opravdu nádhera. Nikdy jsem tam nebyla ale navnadila jsi mě jakože opravdu :D nádherné fotky :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.