Favourite czech blogs

10. 2. 2016

Krásný den všem!
Dnes mám pro vás trošku netradiční článek, ale rozhodla jsem se, že bych vám ráda ukázala moje nejoblíbenější české blogy. A že jich je a to zdaleka nejsou všechny! Na bloglovinu sleduji přes 100 blogů včetně těch zahraničních, které vám ukážu třeba někdy příště.

P.S: Pokud vás napadá otázka, jak to všechno stíhám číst, tak odpovědí jsou přestávky ve škole. Dobře, přiznávám se, že i někdy v hodinách, když je vážně nuda :D

P.P.S: Omlouvám se, že dnes vychází článek dost pozdě, ale příští týden máme jarní prázdniny, takže máme opět písemkový týden a učitelé se rozhodli, že 8 testů týdně vůbec nikomu vadit nebude.


Mladá slečna Barbora je češka studující v Německu. Tato slečna má opravdu styl ( k tomu i nádherný byt) a na jejím blogu najdete spoustu krásných a jednoduchých outfitů. Hodně cestuje, takže zde najdete i spoustu fotek z jejích cest,co si na nich koupila nebo nově i pár receptů. 


Domči blog neznám moc dlouho, ale už jsem mu stihla propadnout a přečíst úplně všechny články. Její styl se mi moc líbí, stejně jako styl jejího psaní a z jejích článků jde krásně vyčíst její pocity a tato upřímnost se mi moc líbí. Jestli bych si měla vybrat jen jeden blog, bude to právě tento,rozhodně na něj koukněte.


Blog převážně o kosmeticee, který vlastní krásná slečna Alex. Najdete zde spoustu kosmetických tipů, ale taky něco málo z kategorie fashion nebo home decor. Mimochodem Alex má opravdu krásný byt, který je přesně v mém stylu a taky krásné vlasy :D


Blog v podobném stylu jako Dom by Dom. Opět zde najdete krásné fotky, spoustu outfitů i trochu těch lifestylových článků. Mimochodem Nikča má opravdu krásný pokoj a stejně jako já si zamilovala vzhled mramoru. Stejně ale mám asi nejraději její dloouhé články z cest plné krásných fotek, které se u ní na blogu občas objeví.


Můj nejoblíbenější food blog. Kdo by taky nechtěl jíst samé sladké dobroty, ale s pocitem, že to jeho postavu nemůže ohrozit. Zkoušela jsem už několik receptů a ke všem se opakovaně vracím, protože chutnají vážně skvěle. Také její články, proč se stal cukrfree a lowcarb jejím životním style vám doporučuji přečíst. Janina navíc hodně cestuje takže zde najdete spoustu fotek z jejích cest.


č

Blog, který určitě spousta z vás zná a jeden z prvních blogů, který jsem vůbec začala sledovat. Najdete zde převážně kosmetiku, ale i outfity, reporty z různých akcí nebo new iny a to vše na krásných fotkách.


Blog mladé maminky, který opět neznám moc dlouho ale naprosto jsem si ho zamilovala a najdete zde prakticky jen fotky z obyčejných dnů na kterých je hlavně její krásné dcery. Je to takové hezké oddychové čtení doplnění krásnými fotkami. Navíc je maminka moc šikovná, takže se můžete pokochat jejími výtvory nebo různými dobrotami.


Další lifestylový blog. Nemůžu si pomoct, ale mám je prostě nejraději. Kromě outfitů zde najdete hodně článků o zdravé stravě, dobroty ze zdravé výživy a také recepty. Už jsem vyzkoušela celerové pyré a bylo vážně výborné, takže jsem ho určitě nedělala naposled.

Trošku jiný blog než všechny ostatní. Nenajdete zde ani outfity,ani kosmetiku nebo home decor. Naopak zde objevíte spoustu motivace, tipů na dárky, jak si udělat hezčí domov a hlavně jak si užívat co nejvíce života. Pro mě je to blog ohromně inspirující a články čtu hrozně ráda, i když nevycházejí nijak často.


A dnešní článek zakončíme čím? No samozřejmě lifestylovým blogem, ale tento je přece jen trošku jiný. Sice mě samozřejmě tradičně nejvíc baví články o decoru, sle najdete tu i spoustu jídla, mou oblíbené insta diary, hauly, wishlisty a spoustu dalšího.

Jaké jsou vaše nejoblíbenější blogy? 

12 komentářů

  1. Super článek! děkuji za tipy:) určitě se podívám:)
    mé oblíbené jsou převážně stejně jako u tebe Silvi design!:)
    A z fashion jsou to A Cup Of Style nebo The Nattiness, dále potom z kosmetických Lola-J a z těch cestovatelských a zároveň nejvíc inspirativním blogem pro mě je blog Anie Songe ♥
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tipy...Lolu-J neznám tak určitě kouknu a musím říct že Anie je taky moc super :)

      Vymazat
  2. Myslím, že místo fotek z cest Báry, tam najdeme plno fotek s makronkami, které nafotí z různých úhlů a teď taky frčí prosincové číslo Vogue a její talíř s ovocem, co jsem tak koukala. :) No nevím, pro mě teda absolutně neinspirativní, už celkem ohrané a trapné. :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak samozřejmě každému se líbí něco jiného. Já mám naopak tyto fotky "dokonalého života" ráda a blogů jsou stovky, takže si vybere každý :)

      Vymazat
  3. Super článeček! :) Jelikož jsem začátečník na blogu tak moc tyto blogy neznám, ale vypadají skvěle! :) Kissbook je asi takovým základem všeho, Mia je hrozně krásná :) Cukrfree nejlepší recepty! Silvy design je super,spoustu rad a návodů tam člověk najde :) Já mám ještě ráda hodně Mycookingdiary a Ccumrik :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, cookingdiary je taky moc fajn a Ccumrik neznám, takže její blog určitě omrknout :)

      Vymazat
  4. Ani jeden z těchto blogů neznam, ale určitě si mezi nima nějaký vyberu, který mne zaujme :)
    eL

    OdpovědětVymazat
  5. Máš velmi rozmanitý vkus, Klárko :). Některé blogy z těch, co jsi vypsala, mně osobně nijak zvlášť zajímavé nepřijdou, ale vybrala si (podle mě!) i pár skvělých! :) A trochu ti závidím to čtení blogů ve škole a o přestávkách ... Když jsem byla na střední já, tak moc blogů ke čtení ještě nebylo a svůj jsem v té době psát přestala, abych pak začala zase na výšce :) ... Měj se krásně! Terez

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě každý máme jiný vkus ale myslím, že některé blogy by si víc čtenářů určitě zasloužily :) A hlavní je, že jsi z blogem zase začala, určitě se kouknu :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.