Jak jsem začala konečně cvičit

16. 2. 2016


Hezký pondělí všem!
Nám konečně skončil velmi hektický týden ve škole začaly nám jarní prázdniny, takže mám před sebou týden volna. Momentálně tu sedím se zvýšenou teplotou a modlím se, abych byla do čtvrtka v pohodě. Chceme totiž jet na několik dní do Rakouska lyžovat. V pátek jsem taky byla na maturitním plese a plánuju pro vás plesové GRWM článek, měli byste zájem? Nicméně zpátky k tématu. Ani mě letos neminulo tradiční předsevzetí jako je "začít cvičit, zhubnout, jíst zdravě atd." a právě tomu bych se chtěla dnes věnovat.


Pravdou je, že cvičit jsem začala ještě před 1. lednem a to prakticky hned po vánocích. První věcí, kterou vám chci říct je ta, že cvičení doma na mě nefunguje a nikdy se k němu nedokážu dokopat. Takže jsem si za peníze od Ježíška koupila svou první permanentku do fitka, které mám blízko školy. Přiznám se, že jsem ze začátku měla celkem strach. Ten ale naštěstí hned po několikáté návštěvě opadl a to hlavně díky trenérce, která se mi jednu hodinu věnovala a ukázala mi, jak na jednotlivých strojích posilovat.


Od té doby jsem chodila do fitka pravidelně 3x týdně až na ten minulý, kdy jsem se tam nedostala kvůli spoustě učení ani jednou. A musím říct, baví mě to. A baví mě to ještě víc, když samozřejmě vidím výsledky. Po první návštěvě jsem odcházela úplně zničená a pomalu jsem nedošla domů, ale za chvíli začnete vidět výsledky. A i když na kila to upřímně moc dolů nejde, změny rozhodně pociťuju. Cítím se víc nabitá energií, moje tělo mi připadá pevnější, nohy o něco hubenější, ruce tvarovanější  a navíc, pokud máte nějakou tu celulitidu, cvičení je zaručený způsob jak se jí zbavit. Takže se toho nebojte a už vůbec to nevzdávejte.


Obsah mojí cvičící tašky:
Legíny Nike (Sportisimo)
Sportovní podprsenka HM
Tílko Decathlon
Boty Nike (A3 sport)
Deodorant Adidas
Láhev na pití Decathlon
Kosmetická taštička: miniatura řasenky,atomizér,gumička,pudr,obal na čočky
Taška Adidas (A3 sport)


6 komentářů

  1. Jsi dobrá! :) JÁ bych to nestíhala u nás ve městě fitko není a dojíždět bych asi nestíhala :/

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, taky si pořád plánuju jak začnu, ale znáš to.. obdivuju tě, žeš to dokázala :)

    eL

    OdpovědětVymazat
  3. Tak držím palce a přeju hodně štěstí! já musím do fitka dojíždět a to kvůli škole jen jednou týdně, proto jsem to vzdala. cvičím doma a časem, pokud se dostanu na vysokou si najdu nějaké to fitko, trenérku a bude! :D krásná představa, tak snad se stane skutečností! zatím, ale cvičení zvládám:) takže s tebou v rozbolavělém těle soucítím a zároveň vím, jak krásný to je pocit, když se to naše tělo mění k lepšímu!<3
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.