Jarní prázdniny, čokosnídaně,Rakousko, Stubai, lyžování

23. 2. 2016


Krásný den všem!
Dnes tu mám pro vás můj nejoblíbenější typ článku a to takové malé shrnutí, co jsem za poslední týden, kdy jsme měly jarní prázdniny, dělala. I když jsem půlku prázdnin proležela s klasickou rýmou, kašlem, horečkou a bolestí v krku, moc jsem si je užila. I přes nemoc jsme byly, jako každý rok, 4 dny na horách v Rakousku v našem oblíbeném středisku Stubai. Byla jsem tam už asi po páté,  ale nikdy mě to neomrzí protože kromě dokonalých sjezdovek a snowparku tu jsou i ty nejlepší výhledy, ale to můžete posoudit sami.


Sestřička přijela z Prahy o den dřív a na její přání jsem jí připravila k snídani waffle. V lednici jsme našly ještě zbytek hořké čokolády, tak proč ho nevyužít, že jo :D



Sobě jsem udělala moje oblíbené lívance bez cukru z ovesných vloček. Tentokrát s tvarohem, banánem,jahodami a samozřejmě troškou té čokolády....hihi.


Hned po příjezdu jsme se vrhly na sjezdovku a čekalo na nás to nejlepší počasí, jaké jsme si mohly přát.



Selfie nesmí chybět aneb přistižena při činu :D . I když bylo krásně, tak byla poměrně zima ( mínus 10 stupňů) takže mi málem umrzly ruce.


Ranní výhled z okna přímo na ledovec.

Jestli něco rakouského miluju, tak jsou to právě sýry/ Občerstvení po lyžování - horká čokoláda a štrůdl/ ranní ovesná kaše s borůvkami a lotus sušenkou nesmí chybět






Již zmiňovaná selfie..



Poslední den jsme měly dokonce to štěstí vidět z lanovky kamzíky.

Tak co říkate? Líbil se vám dnešní článek? Co se chystáte dělat o prázdninách vy? 

PS: Omluvte prosím kvalitu fotek. I když můj mobil má poměrně dobrý foťák, zrcadlovka je zrcadlovka.

3 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.