Nordic style levně? #porovnáníCen

28. 2. 2016


Krásný víkend všem!
Taky jste si zamilovali nordic style? Já teda ano i když mi to trvalo poměrně dlouho a dlouho se mi tento styl vůbec nelíbil. Pro mě je nejhezčí kombinace bílé, černé a přírodního dřeva, které dodá interiéru šmrnc. Doplňky pak mám ráda ve stříbrné barvě, kterou mám ze všech kovů nejraději. Bohužel nordic styl rozhodně není levná záležitost a většina věcí je relativně drahá. Na tyto designové kousky je u nás asi nejznámější eshop nordicday.cz. Dnes bych vám ale chtěla ukázat i levnější variantu. 

Když jsem nedávno chodila jen tak po obchodech a přemýšlela, co bych si hezkého koupila do pokoje, vešla jsem do Jysku a byla jsem velmi mile překvapena. Tento článek rozhodně není reklama, i když by to tak mohlo vypadat, ale Jysk mě opravdu překvapil. Líbila se mi tam spousta věcí a navíc byly za velmi přijatelné ceny. Připravila jsem si pro vás i dvě koláže z věcí, které mě zaujaly nejvíce.


V této koláži se mi rozhodně nejvíc líbí "mramorovaný" obraz, který bych rozhodně chtěla a určitě se do Jysku skočím podívat, jestli ho tam nemají, stejně tak jako mramorovou svíčku. Taky se mi líbí stoleček/ židlička. Mají ho i ve věším provedení a kombinace obou by se mi moc líbila ke gauči. O kartonových krabicích jsem uvažovala, ale bohužel se mi moc nelíbí barevná kombinace a drátěný koš už mám doma.

Nějaký přehoz na postel už sháním dlouho a tento je vážně krásný a navíc extrémně chlupatý a jemný. Nějaké povlečení na postel by se mi určitě hodilo a světelný řetěz s kuličkami už mám na wishlistu dlouho. O této židli jsem už uvažovala, ale nakonec jsem si vybrala jednu s opěradly na ruce, která mi přijde lepší.


Pro zajímavost jsem vám připravila i takové malé porovnání věcí z Jysku s věcmi z designový eshopů. Samozřejmě není to pro každého. Někdo může tvrdit, že jde jen o laciné kopírování a že originál je jen jeden. Ale nemusíme být přece milionáři aby jsme to doma mohli mít podle našich představ.

Jaký názor na tyto "levnější" varianty máte vy?

8 komentářů

  1. Super článek. Osobně moc severskej styl nemusím, protože je na mě moc chladný, raději mám tmavé dřevo. Docela ale koukám, že ten Jysk je tak levnej, protože mi to tam přišlo všechno vždycky dost drahý. Rozhodně bych ocenila víc takových článků a myslím, že nebudu sama :) Zařizuju teďka pomalu ale jistě byt a určitě jakýkoliv tip vítám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě to není nic pro každého...jsem ráda že se ti článek líbil :)

      Vymazat
  2. Jysk mám velmi ráda, mají krásné věci :)

    Sleduj mne také na :

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nordic styl mám hrozně ráda, ten mramorový obraz je fakt krásný, co se týče Jysku, nikdy jsem tam moc ráda nechodila,ale poslední dobou tam dělají moc pěkné věcičky :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  4. krásne fotky, milujem nakupovanie vecičiek do bytu! :)Inak tvoj blog sa mi veľmi páči, určite dám sledovanie. ;)

    P.S: Bola by som veľmi rada, keby si zašla na blog mojej sesternice. Je ešte len začínajúca blogerka a veľmi by sa potešila tvojej návšteve alebo komentáru. :)
    www.partofnicol.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.