Weekend food diary

7. 2. 2016


Krásnou neděli všem!
Právě snídám, dnes celkem nefotogenickou ovesnou kaši s mangem, a sepisuji tento článek. Dlouho tu nebyl food diary a mě se opět v počítači nashromáždily nějaké fotky jídla, které fotím snad ze všeho nejraději :D Po prohlédnutí jsem si uvědomila, že převažují (nečekaně) opět snídaně. Tyto snídaně samozřejmě vznikají převážně o víkendech, protože ve školní dny, kdy vstávám v 6 jsem ráda, že si tu snídani vůbec udělám, ale když mám čas, ráda si s ní vyhraju. 


Lívancovou klasiku z ovesných vloček asi neopustím nikdy. Objevily se tu na blogu mockrát, tak snad vás to ještě nenudí. První fotka je focená ještě někdy během ledna a byla to snad zatím nejlepší "variace" na lívance, kterou jsem kdy měla. Zbytek ovocného salátu plus hoblinky z hořké čokolády, která zbyla po dělání cukrfree kuliček, které jste mohli vidět na instagramu. Druhá fotka už je jen taková klasika s kiwi.


Poslední dobou jsem si hodně zamilovala kávu. Nejradši mám tu z příchutí karamelu od D.E a nebo ji střídám s Caro nápojem, což je vlastně taková náhrada kávy.


Když máte těsně po vysvědčení a jeden volný den, proč ho nevyužít k pořádné snídani? Celozrnný croissant s nutellou z avokáda a navrch banán. Doporučuju všemi deseti.


A jeden odpočinkový den po vysvědčení. Opět lívance, ale tentokrát až do postele. Na ozdobu pak zbytek nutelly z avokáda, borůvky, kousek banánu a samozřejmě káva. K tomu youtube a Snídani u Tiffanyho. Nejlepší start do nového dne. 




Homemade pizza od tatínka k obědu a byla vážně výborná. Na této je rajčatový protlak,šunka, listový špenát a sýr Grana Padano.


A nakonec jedna včerejší svačina. Kakaové košíčky plněné tvarohem a borůvkami. Byly fakt výborné a můžete na blogu čekat recept.



2 komentáře

  1. No to jsou samé mňamky! Máš šikovného tatínka ta pizza vypadá moc dobře a na repect na ty košíčky se těším :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.