Easy DIY room decor: Marble tray

19. 2. 2016


Krásný den všem!
Když tento článek čtete, pravděpodobně právě lyžuji na svazích v Rakousku. Dnes tedy jen stručně a po nějaké době tu je opět video. Videím bych se chtěla věnovat o něco víc, ale je to časově opravdu dost náročné. Nicméně teď mám natočené už jedno do zásoby a můžu vám prozradit že časem chystám další DIY video a to hned s několika návody. 


A teď k tomuto videu. Jako určitě spousta z vás, i já jsemvsi zamilovala mramorovaný design. Na Pinterestu jsem mnohokrát viděla podobné mramorové tácy, které mají spoustu využití. Já ten svůj např. Nejdříve používala na brýle a šperky a teď na něm mám skleněný poklop s DIY betonovým diamantem. Ovšem v originále stojí spoustu peněz, ale dá se velmi jednoduše vyrobit. A jak na to, uvidíte ve videu.




9 komentářů

  1. moc pěkný video i nápad!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné video :) vypadá to moc hezky a celkově se mi líbí tvá výzdoba :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nápad je to vážně skvělý! Mramorovaný design si také pomalu zamilovávám, ale nejspíš by mě nenapadlo si takhle snadno něco vyrobit. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Tak alespoň máš inspiraci, já mramorovému designu doslova propadla :D

      Vymazat
  4. Užívej se na svahu! :) Na video jsem koukala už dříve a jsi moc šikovná,vypadá to skvěle :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  5. Lovely idea =))


    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.