2. blog anniversary + silver bracelet GIVEAWAY

18. 4. 2015

Krásný den milí čtenáři,
ani se mi nechce věřit, že dnes je to právě dva roky co jsem začala s blogováním

Nejčtenější články:
Organizace šatníku: rady,tipy,diy návody
DIY dekorativní písmena
DIY stojánek na náušnice
Velikonoční DIY inspirace
DIY: tipy na dárky ke Dni matek
DIY stojánek na náramky

Malý dortík na oslavu samozřejmě nesměl chybět. Jinak kdyby někoho zajímalo, jak jsem ho dělala, tak jsem použila TENTO recept na cupcakes. Dortík jsem rozkrojila na polovinu,potřela ostružinovou marmeládou,z venku pak tvarohem, navrch jsem použila mraženou lesní směs z Globusu a chutnal vážně skvěle!
A co by to bylo za narozeniny, kdybych neudělala radost i vám. Můžete tedy zkusit štěstí a vyhrát stříbrný náramek a prstýnek s krystalky Swarovski ze Zlatnictví Dušan Talík.

PODMÍNKY SOUTĚŽE:
 sledovat blog přes GFC
 do komentářů napište svůj email
 k emailu mi napište co máte na blogu rádi, které články čtete nejraději
♥ když  bude sdílet soutěž na vašem blogu nebo mě budete sledovat i přes FB, instagram nebo bloglovin si můžete připsat další komentář 
(POZOR!To,že mě sledujete na více sociálních sítích neznamená, že si můžete napsat třeba 4 komentáře,stále platí maximálně 2)

Soutěže se může zúčastnit kdokoli, ať už ze Slovenska nebo z Ameriky a bude vyhodnocena 1.5.2015 přes random.org. Hodně štěstí všem!

32 komentářů

  1. Jééé, přeji všechno nej k 2letému výročí!! Doufám, že tu s námi vydržíš ještě spoustu dalších let a budeš nás těšit a zpříjemňovat dny skvělými články! Často na Tvůj blog narážím, skrze blogerky.cz a vždy si ráda nové články přečtu :-) Co se týče soutěžní otázky, tak nemám co vytknout Tvému psaní, ani způsobu vedení blog, vše se mi totiž líbí :-) Co se týče tématu, tak nejraději mám Tvé New Iny a zdravé recepty + random :-) Moc ráda okukuji, kdo si co koupil :-) A recepty zase slouží k inspiraci pro mou "tvorbu" v kuchyni. Určitě veď blog dál tak, jak ho vedeš, je to super!

    Jinak musím říct, že výhra je naprosto úžasná a opravdu na čtenářích nešetříš :-) Krásný náramek, jsem moc zvědavá, na koho se nakonec usměje štěstí :-) Snad na někoho, kdo si výhry bude vážit :-)

    Jinak sleduji na GFC jako Kudrlinka, email je Minion2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jo a zapomněla jsem pochválit krásný dortík :-) Je úplně boží! Přijde mi to moc správňácké udělat dortík k narozeninám blogu :-D Ideál by byl, kdybychom mohli také ochutnat, ale tak.... aspoň jsme potěšili naše oči, když né jazýčky.. a věříme, že byl vynikající :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeeeeeeeeeeej tak všetko najlepšie :) :) :) samozrejme tebe aj blogu :) :) :)
    Najradšej čítam recenzie ale rada sa inšpirujem aj nejakým dobrým jedlom alebo aj randomy sú fajn :)
    GFC Nikola Guzmicka
    FB Nikolka Guzmická
    Bloglovin Nikola
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Jeeeeeeeeeeeej tak všetko najlepšie :) :) :) samozrejme tebe aj blogu :) :) :)
    Najradšej čítam recenzie ale rada sa inšpirujem aj nejakým dobrým jedlom alebo aj randomy sú fajn :)
    GFC Nikola Guzmicka
    FB Nikolka Guzmická
    Bloglovin Nikola
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduju tě pod tímhle jménem a mail je sherbatsky @seznam.cz
    Všechno nejlepší k výročí! :) krásná výhra, tu by si přál asi každý, třeba se usměje štěstí zrovna na mě :)
    Nejvíc se mi samozřejmě líbí DIY články, protože mám vždy velkou radost, když si něco vyrobím sama, člověk si pak takové věci víc váží a hýčká si ji :) A raky s mýma levýma rukama je opravdu zázrak, že se mi občas povede vyrobit něco pěknýho :D

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě bych uvítala další randomy. Baví mě sledovat tyhle střípky životů... Líbí se mi, že je tvůj blog taková všehochuť, blogy zaměřené výhradně na jednu věc obvykle nemám příliš v oblibě. :)
    GFC Netty Vanity
    netty.vanity@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. A na Fb tě sleduji také jako Nika Owls :)
    dayofowl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. tá torta vyzerá skvele !!!! mnammm
    n.princess@azet.sk
    na tvojom blogu mam rada asi vsetko :D najradsej mam vsak kozmeticke veci a diy

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Nejraději mám Diy :)
    GFC: Terezkaa_
    Niallerka.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. FB: Tereza Rozumková
    Niallerka.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Podle nejčtenějších článků i podle mě DIY :)

    OdpovědětVymazat
  14. +
    FB: Teruš Černá, Bloglovin: cterezka

    OdpovědětVymazat
  15. GFC - Dinky
    dinkyka@gmail.com
    Na tvoj blog som nazarila iba dnes a zatiaľ ho nemám úplne preskúmaný. Ale doteraz ma najviac zaujali tvoje DIY články, ktoré ma lákajú vyskúšať si niečo sama vytvoriť (napríklad stojan na náušnice) :) Páčia sa mi aj tvoje články o kozmetických produktoch a móde. Plus, tipy do domácnosti nikdy nie je zlé poznať.
    Gratulujem ti k druhému výročiu tvojho blogu a prajem ti ešte veľa veľa šťastných rokov blogovania. Je mi ľúto že som tvoj blog objavila až po dvoch rokoch existencie.
    Tortička je úplne úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  16. Sledujem tvoj blog na FB ako Diana Dinky
    a súťaž som zdieľala:
    https://www.facebook.com/diana.dinky/posts/841935809233860?pnref=story

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, bavil mě tvůj příšpěvek o organizaci šatníku, taky bych jednou chtěla mít pěkně zorganizovaný šatník, zatím moje největší vychytávka je speciální ramínko na šátky :-)
    Sleduji jako Markéta Králová, email macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. GFC: Mycakestyle1, kostkova.pavla@centrum.cz
    Skvělá je rubrika LIFE. Ráda se dozvídám něco ze života blogerky a taky jsem vždy ráda za nové recepty. :)

    OdpovědětVymazat
  19. FB: Pavla Kostková, INSTA: adrianne.cs, kostkova.pavla@centrum.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  20. GFC - kristýna Košuličová
    Na blogu se mi líbí desing a články, jak je píšeš , styl :) nejoblíbenější článek je organizér šatníku ♥
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. GFC V vyky
    dainny@seznam.cz
    njlepší je DIY

    OdpovědětVymazat
  22. GFC: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com
    Najviac sa mi páčia DIY články, pretože ma veľmi inšpirujú k tomu, aby som si aj ja niečo vyrobila. Veľmi rada tvorím rôzne veci a skrášľujem si tak svoju izbu alebo vyrábam darčeky pre príbuzných. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Musím sa priznať, že tento blog som objavila dnes :) Kedže som kreatívna duša, pozerala som si DIY články :) Nemôžem si pomôcť, to pozadie blogu sa mi neskutočne páči, je to jednoduché a zároveň pekné :) Prajem ti ešte veľa pekných chvíľ strávených blogovaním :)

    razcestie69@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. sledujem na FB :)
    razcestie69@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Krásná Giveaway :)
    GFC Lucie Martináková
    Mám ráda návody DIY
    lucie.martinakova@email.cz

    Make-up speciál 1. část

    OdpovědětVymazat
  26. také se přiznávám, že jsem blog objevila teprve nedávno, ale stihla jsem si přečíst již tři nejčtenější články, které jsi sama označila výš a jsou dokonalé! rozhodně tě budu číst dále. :)♥
    gfc: Tessa Williams
    terezamatulova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  27. fb: Tereza Matulová
    terezamatulova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Přeji všechno nejlepší! Jen tak dál. :)
    GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Objevila jsem tě teprve teď ale zaujaly mě DIY. :)

    OdpovědětVymazat
  29. len tak dalej !! :)
    najradšej mám celkovo diy články a z tých tvojich chcem vyskúšať úplne všetko :) páči sa mi aj ten room tour :)
    sledujem cez GFC Nikola Orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj, nejradši mám určitě recepty, ale i o kosmetice si ráda přečtu ;-)

    zuzana@ciperova.cz

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.