April new in

30. 4. 2015


Krásný den,
Tak je tu další pravidelný new in a taky další článek, který píšu ve škole. Poslední dobou jezdím domů pozdě a prakticky veškerý volný čas věnuju učení. Každopádně ve škole máme několik hodin, kde mám čas nějaké články psát a využít tak jinak zbytečně promarněný čas.

Prvním úlovkem je toto ironické tričko z Croppu, které jsem sháněla hrozně dlouho, ale nakonec na mě jedno taky zbylo a dokonce ve slevách za 70Kč! Sice je ve velikosti S, takže mi je akorát a já mám radši volnější trička a nosím tedy M, ale i tak jsem ho musela mít.  


Na zbožomatu jsem narazila na úžasnou Mason jar na pití s ouškem, kterou jsem už delší dobu chtěla, takže ji konečně mám!




Jeden dubnový víkend jsme měli cestu kolem Brna, a tak jsme se po cestě stavili ve Vaňkovce. Na sebe jsem sice nic hezkého neobjevila. Zato jsem ale udělala větší nákup v Nanu Nana odkud jsem si odnesla razítko na sušenky, úžasný keramický cupcake a krásný cestovatelský deníček - vše za 90Kč. Taky jsem si koupila první dekoraci do nového pokoje a to vzpomínkový rámeček na fotky, který jsem si zamilovala na první pohled. Mimochodem obchůdek byl naprosto úžasný a nejradši bych si koupila všechno, škoda jen, že není i u nás.


Ve Vaňkovce jsem si ještě koupila nový kryt na mobil a na cestu nový Bazzar se super dárkem v podobě mýdla od Loccitanu.


Kosmetiku se teď snažím spíš spotřebovávat než nakupovat, takže tento měsíc je toho opravdu málo. Jediné, co jsem opravdu potřebovala byl nový krém a tak jsem vzala na zkoušku tento nový. No a nemohla jsem odolat laku s voskovým efektem z kolekce Padesát odstínů šedi. Mamka pak k nákupu svého krému dostala micelárku, a protože ji nepoužívá, dostala jsem ji já.


K nákupu originálních I tak jsem si zatím koupila tyto za pár korun, ale určitě nákup originálu plánuju protože tyto gumičky mám nejradši, a nejvíc mi vyhovují. Taky jsem vyzkoušela pár dobrot, jako jsou Jelly Bean, které jsou vážně strašně sladké, ale při hádání příchutí jsme se opravdu nasmály. Taky jsem ochutnala opěvovanou Raw tyčinku a musím uznat, že je to opravdu dobrota.



Dlouho jsem také sháněla perfektní červené společenské šaty. Přes internet jsem je objednávat nechtěla a v obchodech se mi žádné nelíbily. Nakonec jsem sehnala tyto dokonalé pouzdrovky nad kolena. Jsou značky Next a objevila jsdm je v jednom malém outletu v Olomouci. A tohle úžasné vínové tričko s netopýřími rukávy s průstřihem na zádech jsem dostala od sestřičky.


Na léto jsem si také pořídila něco nového ze sportovního oblečení. Asi největším nákupem byly běžecké boty Nike Dual fusion a jsou to nejpohodlnější tenisky, které jsem kdy měla! Naprosto bezvadně se v nich chodí, takže mám chuť je nosit skoro všude. Cena je sice vyšší,  kupovala jsem je za 1500 v A3 sportu, ale tady opravdu platí, že za kvalitu se vyplatí si připlatit.
Konečně jsem také sehnala mé vysněné legíny na běhání Just do it. Nejsou sice dlouhé,  jak jsem původně chtěla, ale jen tříčtvrteční, což mi ale vůbec nevadí. Nový cyklistický dres je pak dáreka od mamky.

6 komentářů

Clara in style © . Design by Berenica Designs.