Weekend random

14. 4. 2015

Krásný den všem!
Taky tak milujete pohodové víkendy, kdy máte čas jen na sebe a nic nemusíte dělat? Já tedy ano a po dlouhé době jsem konečně zase jeden takový prožila, navíc prodloužený o Velikonoční pondělí. Zkrátka víkend se spoustou jídla a krásných chvilek.
Snídaně s knížkou a hrnkem čaje jsou mé nejoblíbenější. Když k tomu přidáte lívance s bílým jogurtem a mandarinkou z kterých nemusíte mít pocit že jíte nezdravě, máte dokonalou snídani.



O víkendu bylo konečně krásně a tak jsme s kamarádkou využily příležitosti a volného odpoledne a šly nafotit nějaké fotky. Jak to dopadlo, to už posuďte sami.
Konečně jsem se také dočkala svého narozeninového dortu a tentokrát v opravdu odlehčené verzi. Základ je z ovesných vloček a žitné mouky, krém pak z tvarohu vyšlehaného s pudinkem, navrch ovoce a bylo hotovo.
Po lehkém dortu jsme si dali pizza šneky od maminky, prostě dobrota.
I já jsem dostala velikonoční dárek,zajíčka z té nejlepší čokolády Lindt.
Odměna pro malé koledníky.

2 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.