What is in my school bag

22. 4. 2015

Hezký den,
když jsem se jednou vrátila ze školy napadlo mě, že by nebylo špatné vám nafotit její obsah. Asi nejsem typická ženská, protože tam nosím opravdu jen to nejnutnější, i když pár zbytečností se tam najde i tak. Dokonce jsem už vyřadila i deštník abych si to ulehčila ( a klasika, kapesníčky postrádám vždy když je nejvíc potřebuju). Mimo obsah, který vidíte se v ní pravidelně nachází svačina a oběd, protože ve školní jídelně už raději nejím. Co nosíte do školy vy?



1.Pouzdro - zvýrazňovače a barvičky, to je moje. Takže pár propisek,tužka,guma, bělítko, oblíbené Stabilo a zvýrazňovače.
2.Peněženka -nutná samozřejmost  
3. Tangle Teezer - protože nesnáším svoje vlasy které neustále někam trčí 
4. Kalkulačka - abych tu matiku nějak zvládla
5. Tic tac - protože nemám ráda žvýkačky a naopak Tictac miluju
6. Baby lips - něco na rty se občas hodí 
7. Atomizer -naplněný Versace bright crystal, pro lepší pocit
8.Sešity - nejsem typ, co si píše zápisky do počítače a stále dám na papírovou klasiku i když většinu mám ve skříňce.
9. Láhev s pitím -musíme přece dodržovat pitný režim 
10. Gumičky - když mě moje vlasy opravdu štvou nebo máme tělocvik 
11. Sluchátka -abych měla cestou do školy co dělat
12. Diář -pro mě nutnost, bez něj nevím vůbec nic. Prostě bez diáře ani ránu.
13. Klíče - další samozřejmost

PS: Nezapomeňte se zapojit do giveaway o stříbrný náramek! Soutěž trvá do 30.4. tak neváhejte.

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.