March new in

2. 4. 2015


Hezký zasněžený čtvrtek všem!
Tak se nám včera potvrdilo, že prvnímu dubnu se neříká nadarmo apríl a počasí se očividně rozhodlo že si bude dělat co bude chtít a dnes tomu není jinak. To nám ty prázdniny tedy hezky začínají. Každopádně já si užívám volna, koukám na seriály, připravuji články, fotím, vařím, zkrátka a prokrastinuji , protože přece "nutně" musím nafotit fotky na blog místo plnění povinností. 

Tak jsem se odhodlala a s kamarádkou jsme udělaly objednávku na feelunique.com a objednala jsem si makeup taštičku od Zoelly. Vyrábí se ve třech variantách, ale po dlouhém rozhodování jsem nakonec sáhla po této. Šátek je pak z CA, kde jsem ho kupovala při dnech Ona dnes.





Z kosmetiky tentokrát jen pár kousků. Konečně jsem na sehnala čistič na štětce od Ebelin, který se z nějakého důvodu asi v Olomouci neprodává. Zatím za mě musím říct, že je skvělý. Rychle štětce vyčistí a jediné co mi opravdu vadí je parfemace. Ve slevě jsem také sehnala BB od Lorealu, který je sice na mě zatím moc tmavý, ale na léto bude ideální. Atomizer na parfém jsem chtěla už dlouho a tento je asi za 50Kč z Ebay. Nakonec tu mám nový šampón od Loreal, tak uvidíme jaký bude.


Zjistila jsem, že mám velký nedostatek kalhot, a tak jsem to musela honem napravit. Dlouho jsem sháněla nějaké dobře sedící bílé, neprůsvitné kalhoty a ty jsem nakonec sehnala v Orsay, stejně jako pásek, Šedé s nižším sedem jsou pak z New Yorkeru.


Konečně jsem sehnala taky tác za rozumnou cenu. Tady ho můžete vidět i s jednou z nedělních snídaní a oblíbenou četbou. Je z Pepca a mají ho i v bílé a nebo menší variantě tak pro něj honem utíkejte.


Takhle to vypadá, když vaše kamarádka slaví osmnáctiny a nejí sladké aneb má ovocná variace.


Vařenou zeleninu jsem nikdy ráda neměla, ale do ratatouille jsem se naprosto zamilovala.

2 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.