Birthday day & presets

30. 3. 2015


Hezké deštivé pondělí,
tak už mi je 17! Je to hrůza jak to letí, ale upřímně se už nemůžu dočkat řidičáku . Dnes vám tedy ukážu, jak probíhal můj narozeninový den a taky co jsem dostala.

Co by to bylo za narozeniny bez krásné kytky? Tuto jsem dostala od taťky. Od kamaráda jsem ještě dostala krásné žluté tulipány, ale ty jsem bohužel nestihla vyfotit.


Ráno jsem si udělala radost a po dloooouhé době jsem si dala k snídani waffle (když už mám ty narozeniny ne?) Dělala jsem je podle receptu, který jsem vám už kdysi ukazovala ZDE a dala jsem si je pěkně s tvarohem,jahodami a k tomu šálek oblíbeného Cara.


Den před mými narozeninami jsme si s mamkou zašly na Rezistenci a bylo to vážně super. 


Od kamarádky jsem dostala ty nejlepší ruské bonbóny. Název vám asi neřeknu protože rusky neumím ani slovo ale byly čokoládové s kousky oříšků a krásně se rozplývaly na jazyku.



K bonbónům jsem dostala i tyto super roztomilé mimoňské náušnice, které mi už spousta lidí pochválilo a taky ručně pletený náramek.


Co by to byly narozeniny bez knížek. Konečně jsem se odhodlala že si koupím knížku v angličtině, a tak jsem sáhla po Girl online od známe youtuberky Zoe Sugg. Další kamarádka mi nadělila poslední díl Bohové Olympu a nakonec jsem dostala od rodičů svou první kuchařku!


Jak já tyhle skládačky zbožňuju! Od vánoc už mám Eiffelovku a teď mi do sbírky přibyla i Šikmá věž v Pise.


I když jsem všem zakázala dávat mi k narozeninám sladkosti, nějaké se tu přece jen našly.


Od kamarádky jsem ještě dostala sadu těch nejlepších fixek Stabilo a v pozadí můžete vidět náhrdelník s náušnicemi, který jsem dostala od Yves Rocher jako narozeninový dárek.


Od sestřičky jsem si přála Tangle Teezer. Vybrala jsem si stříbrnou variantu z limitky Beloved. No a jak to dopadlo? Mám rovnou dva! Ten druhý jsem dostala od kamaráda, ale vůbec mi to nevadí. Jeden nosím do školy a druhý mám doma  a už teď můžu říct že nic lepšího jsem na vlasy  nikdy neměla.



V Timeoutu jsem si ve výprodeji vybrala dvě basic trička bez jakýkoliv nápisů nebo vzorů. Obzvlášť jsem si pak oblíbila to army zelené, které má zajímavý střih a ozdobné rukávy. Z Orsay jsem pak dostala narozeninovou poukázku a rovnou jsem si tam vybrala tohle krásné černé sáčko s tříčtvrtečním rukávem. Krásně mi sedí a navíc je z pevného materiálu.

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.