wishlist na Dej mi dárek

2. 3. 2015


Ahoj všem!
Určitě máte stejně jako já spoustu přání, které si píšete minimálně na váš imaginární wishlist. Ještě nedávno u mě tomu bylo tak, ale nedávno jsem objevila stránku dejmidarek.cz. Jak už název napovídá, prioritou této stránky není tvořit si váš wishlist, co si chcete koupit, ale když blíží narozeniny třeba vaší kamarádky, jen kouknout na její wishlist a vybrat si,čím byste jí udělali radost. Můžete tak předejít zbytečným nedorozuměním a navíc budete mít jistotu, že z dárku bude mít opravdu radost. Já jsem si ovšem založila profil na dejmidarek.cz čistě jen pro sebe, abych předešla zbytečným spontánním nákupům a dnes vám tedy odhalím část svého wishlistu.    

1. Headphone holder
Velmi užitečná věc do kabelky. Na ebay ho seženete za pár korun a protože používám sluchátka každý den, plánuju si ho co nejdříve objednat.
2. Tangle teezer compact
Dlouho jsem chtěla nějaký vyzkoušet a když už, tak kompaktní a nejlépe v této černé, lesklé barvě. Celkem dost cestujeme a už mě nebaví sebou vozit neskladný kartáč s rukojetí a tento je k tomu naprosto ideální
3. Zealla beauty bag
Kdo by neznal beauty bloggerku Zoellu! Určitě už jste také slyšely o její vlastní kosmetické značce, kde najdete i tuto rozotomilou taštičku. Všechny její produkty seženete na feelunique.com.
4. Stabilo
V pouzdře mi dochází zásoba barevných tužek a tyhle jsou zatím nejlepší které jsem zkusila.
5. Just do it leggins
Protože se opravdu snažím plnit své novoroční "začít cvičit" a cvičím teď prakticky každý den,legíny mi přijdou na sport nebo do posilovny ideální. Já se zamilovala do těchto od Niku. 
6. Parfume atomizer
Další užitečná věc do kabelky. Nosit sebou trošku voňavky není nikdy na škodu, ale komu by se chtěl tahat celý flakonek. 
7. Ebelin brush cleaner
Sháním už delší dobu. Bohužel jsem ho zatím pořád nikde neviděla. Nevím, jestli ho neprodává jen určitá drogerie, ale byla jsem v DM i Rossmannu a zatím nic.
8. Coco Chanel
Knížka, kterou seženete asi za stovku v Levných knihách. Já si svou nedávno konečně koupila, ale ke čtení jsem je stále nedostala.
9. Double pearl earrings
Tuším že poprvé se tento nápad objevil na minulý rok přehlídce od Diora. Samozřejmě si nebudu kupovat pravé, ale na ebay jich najdete spoustu v různých barvách. Mě se nejvíc líbí tyto bílé, které jsem si už i objednala a na poslední chvíli jsem je fotila do New inu za únor.
10. Invisibobble
Gumiček není nikdy dost

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.