February new in

26. 2. 2015


Tak je tu opět další měsíc a s ním opět malý new in. Tentokrát toho bude opravdu málo, ale mám tu dvě trošku větší položky, ovšem nejprve začneme kosmetikou. Je to ostuda, ale do teď jsem nevyzkoušela legendární makeup Match perfection od Rimmelu, a proto jsem se to rozhodla napravit. Momentálně pořád dopoužívávám svůj True match od Lorealu, ale už se na něj těším. Třídila jsem svou sbírku laků a vyřazovala jsem ty vyschlé a u toho jsem zjistila, že nemám žádný červený lak a dokonce ani žádný pořádný nude. Tak jsem naběhla do drogerie a vsadila na levnou a osvědčenou Coloramu a opět nezklamala. 

Co se týče péče, konečně jsem dopoužívala peeling od Avonua hned jsem ho nahradila tímto od Clean Clear. Taky jsem se rozhodla trošku vyměnit svou pleťovou vodu a místo klasické modré jsem sáhla po této oranžové.


Rozbil se mi můj batoh do školy, takže jsem najednou uprostřed týdně nutně sháněla nějakou tašku do školy. Asi 2 týdny jsem ovšem žádnou pořádnou nesehnala a do školy jsem chodila s taškou od notebooku. Nakonec mě úplně nečekaně zachránil Subform kde měli padesátiprocentní slevy na vše a kde jsem objevila tuhle Dakine tašku a je naprosto skvělá! Je krásně velká, takže se mi do ní vleze naprosto vše. Vyrobená je opravdu dobře,přední a zadní část je z koženky,boky a přední kapsa z velmi pevné látky. Navíc jsem ji tedy nakonec koupila z původních 1600 za 800, prostě skvělá koupě!


Napodobeniny náušnic od Diora z ebay přišly až včera, takže jsem je fotila opravdu na poslední chvíli. Na ebay je koupíte za pár korun a na uchu vypadají krásně elegantně.


Další věc, kterou si můžu odškrtnout z wishlistu je tato knížka. Koupila jsem ji v Levných knihách asi za stovku a nemůžu se dočkat, až si ji přečtu.


Dlouho jsem taky sháněla novou košili, které poslední dobou nosím úplně nejradši. Nakonec vyhrála opět kostkovaná, tuto jsem kupovala asi za 500 v Croppu.


Nevím jak vy, ale já doma pořád nejraději chodím v teplácích. Tyto jsou z Gatu, kde mají co se týče tepláků, podle mě nejlepší výběr. Opět jsou stažené u kotníků,jak to mám ráda, a jsou z moc příjemného tenkého materiálu. 


Druhou velkou položkou pak byly nové kozačky. Dlouho jsem sháněla nějaké obyčejné, hladké, černé a nakonec jsem sehnala tyto ve slevách v CCC asi za 700, které jsou přesně podle mích představ. Jednoduché s širokým,nízkým podpatkem. 

6 komentářů

Clara in style © . Design by Berenica Designs.