Lazy holiday day

12. 2. 2015


Hezký den,
tak minimálně my jsme se konečně dočkali prázdnin. Mnohé z vás to ještě čeká, ale každopádně já si je maximálně užívám. Zítra odjíždíme na lyže, a proto jsem si včera udělala takový lazy day.

Nevím jak vy, ale snídaně je moje nejoblíbenější jídlo dne a naprosto miluju dny, kdy si s ní můžu takto vyhrát. Udělala jsem si teda lívance z ovesných vloček, tvaroh s ovocem a i když to možná vypadá dost nezdravě, můžu vás ujistit je že to právě naopak. 



Po delší době jsem se také začetla do knížky a společnost mi dělaly králičí bačkory.





Poslední dobou jsem si strašně oblíbila různé řetízky a moc se mi líbí i trend jejich vrstvení. Zatím mám tedy jen dva, wishbone, který mi nedávno přišel z ebay a hvězdičku kterou jsem dostala dárkem.


I přesto, že jsem dnes měla svůj Lazy day, stále plním své novoroční předsevzetí a snažím se pravidelně cvičit. 


Poprvé jsem taky vyzkoušela domácí banánový koktejl s hořkou čokoládou a je to vážně mňamka.


Poslední dobou hodně oblíbený nápoj....


A zbyl čas i na oblíbenou činnost většiny blogerek a  to lakování nehtů. Přiznám se, že jsem poprvé vyzkoušela červený lak a vážně se mi červené nehty zalíbily a musím si koupit nějaký další. Opravdu nechápu, proč jsem červené nehty nevyzkoušela už dřív.


2 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.