Urban Decay Naked basic 2

8. 2. 2015


Hezký den všem!
Jestli trošku sledujete novinky ze světa kosmetiky, určitě jste zaznamenali že Urban Decay uvedla na trh další ze svých úžasných paletek a to Naked basic 2. Upřímně, jednička mě vůbec nezaujala. Stíny mi přišli velmi podobné, tmavší hnědá v ní je jen jedna a navíc obsahovala černou, kterou využiji opravdu málo. Oproti ní mi přijde dvojka daleko povedenější. Stíny jsou všechny hezky odstupňované od nejsvětlejšího po nejtmavší a na konci je krásná tmavě hnědá barva, prostě jsem věděla že ji musím mít. Zálusk jsem na ni měla hned po tom, co byla uvedena na trh a nakonec jsem si ji koupila za peníze z Vánoc.


První háček byl v tom, paletku vůbec sehnat. Skoro všude byla po Vánocích vyprodaná. Nakonec jsem ji sehnala na kosmetikavelkoobchod.cz a i s poštovným mě vyšla na nějakých osm set. Paletka přišla v krásné matné papírové krabičce s leklými detaily. Co se mi opravdu líbí je balení. Je vyrobeno z bytelného plastu s velkým zrcátkem.    


V paletce tedy najdete šest matných stínů. Všechny stíny jsou jemně namleté a máslové, ikdyž při nabírání na štětec musíte dát trošku pozor protože přece jen trošičku práší. Ovšem když je srovnám třeba s matnými stíny od NYC tak je to opravdu málo. 


Jak už je u UD zvykem, tak jsou samozřejmě všechny krásně pigmentované. U matných stínů bývá vždy pigmentace horší, ale tady si opravdu nemůžu stěžovat. Naopak bych u dvou nejtmavších stínu ocenila pigmentaci možná o něco menší. 

Co se týče výdrže tak tu opět nemůžu přesně posoudit.  Na očích mi nevydrží žádné stíny, ať už s bází nebo bez ní. Ovšem rozhodně patří mezi ty déle držící, i když i tyto, jako všechny, se mi po čase začnou slévat do vrásek.  



4 komentáře

  1. krásná... takové barvičky já můžu :)
    http://something-times.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Barvy přesně pro mě! :-) Většinou z patelky využiji jenom pár, ale tyto bych brala všechny :-) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou souhlasím, neutrální líčení se neomrzí nikdy :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.