Night skincare rutine

22. 2. 2015


Krásnou neděli,
Dlouho tu nebyl nějaký typický kosmetický článek, i když tenhle zase tak typický nebude. Dnes vám tedy ukážu svou večerní rutinu co se týče odličování a péče o tělo.

První je samozřejmě sprcha. Momentálně stále používám tento grapfruitový sprcháč z Marionnaud, který vůbec neubývá. Co se týče vlasů, tak v rámci spotřebovávání zásob přišel na řadu tento šampón o Palmolive, který používám spolu s kondicionérem od Aussie. Nemůžu říct že by to byl nějaký zázrak, ale propadák taky ne.


Následuje klasicky deodorant a někdy i tělové mléko nebo máslo. Poslední dobou se ovšem snažím mazat pravidelně. Nejraději používám hroznové od Dermacolu nebo tohle skvělé čokoládové máslo z Lidlu a když mám opravdu málo času tak alespoň tělové mléko do sprchy od Nivei.




Občas, když mám opravdu čas, tak použiju i krém na ruce. Opět mám nejraději ten od Dermacolu, ale někdy používám i Neutrogenu. Na nohy hodně zapomínám, což mi připomíná, že bych to měla napravit.


Co se týče odličování tak každý den nejprve odlíčím oči dvoufázovým odličovačem od Ryoru. Poté přijde na řadu čistící gel od Avene a nakonec vše dočistím pleťovou vodou Clean and Clear.


Když chci pleť důkladně vyčistit, použiju  mou oblíbenou slupovací masku od Freemana nebo peeling od Clean Clear, který zatím testuji. 


Nakonec přijde na řadu lehký krém od Yves Rocher a když se objeví nějaký ten pupínek tak jsem si oblíbila tuto mastičku od Clean Clear, která celý proces urychlí. Nakonec pak oční krém od Lorealu, vyčistit zuby a spát :)

2 komentáře

  1. Tak to jsme na tom stejne :D jen ja zboznuju to cokoladove maslo z Lidlu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to je kosmetický přípravků :) Mimochodem ráda bych tě pozvala na můj blog, pokud se ti zalíbí budu ráda, když se staneš čtenářkou (čtenářství vždy oplácím) !! :) Měj se hezky!!
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.