January New in

4. 2. 2015


Krásné odpoledne,
tak tu máme další měsíc a s ním i tradiční New in. Tentokrát to nebude jen oblečení ale spíš taková směska věcí co jsem si koupila za peníze, které jsem dostala k Vánocům, nebo třeba jen tak.
Ve slevách v HM jsem ulovila své dokonalé sandálky na toto léto. Pokukovala jsem po nich už minulé léto, ale devět set se mi za boty z HM dávat nechtělo. Vyplatilo počkat a jsou konečně moje. Nutně jsem taky potřebovala nové lodičky, protože ty minulé jsem v tanečních zničila. Nakonec jsem se rozhodla pro obyčejné,hladké semišově černé z Deichmanna s trošku širším podpatkem, díky kterému se v nich skvěle chodí. 


Mojí vůbec první objednávkou z Ebaye byl tento mimoňský kryt na mobil. Bohužel byl ale o něco málo menší než je můj telefon, ikdyž byl kryt určen na něj. To jsem naštěstí vyřešila tak, že jsem kryt lehce zpilovala pilníkem na nehty a už sedí dobře. 



Naked basic, která se stala mou každodenní rutinou jste mohli vidět už v minulém článku. Kupovala jsem ji na kosmetikavelkoobchod.cz. Pokud by vás paletka zajímala víc, vše najdete zde.


V Pepcu jsem asi za stovku objevila tuhle krásnou šperkovnici, takže jsem ji tam samozřejmě nemohla nechat. Je vyrobená z tvrdého kartonu. Má dva šuplíčky a ve vrchní části, která je odklápěcí najdete přihrátky ideální na náramky, velké zrcátko a část na prstýnky.


Dlouho jsem také hledala svou "dokonalou" šálu, až jsem úplnou náhodou ve slevách v Terranově objevila tuhle, která se mému ideálu podobala nejvíce. Nutně jsem také potřebovala nějaký obyčejný pásek až jsem nakonec našla v Reserved tento jednoduchý černý se zlatou sponou. 


Když jsem po dlouhé době byla opět v Tescu, musela jsem samozřejmě nakouknout i do FF a našla jsem tam tyto dokonalé,super roztomilé papučky. Někomu můžou připadat dětinské ale jsou úžasně chlupaté a krásně teplé. 


Opět přišlo na nakupování riflí, což upřímně nenávidím. Prošla jsem snad všechny obchody a nikdy jsem si žádné nevybrala. Buď neseděl střih nebo byl špatný materiál. Ze zoufalství mě zachránil Lee Cooper, kde mi rifle dokonale padly. Šikovná paní prodavačka pomohla s výběrem a já za 10 minut odcházela z obchodu i s riflemi. Také jsem zjistila, že mám málo basic triček. Proto jsem si v New Yorkeru koupila tohle pudrově růžové, navíc s véčkovým výstřihem, který se mi strašně líbí. Šedá "prošívaná" mikina je pak z Takka.


Dlouho se mi líbila bílo-zlatá kombinace na botách až jsem se spontánně rozhodla si koupit zlaté tkaničky do mích bílých tenisek. Kupovala jsem je na Ebay za pár dolarů a vypadají přesně podle mích představ, takže jim nemám co vytknout.  


Při návštěvě Prahy jsme nemohly s mamkou vynechat Palác knih, kde jsem objevila tuto knížku. V budoucnu chtěla studovat architekturu a tady je skvělý přehled všech slohů,náčiní a různých názvů stavitelských prvků. 

4 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.