How I baked birthday cake

31. 1. 2015


Krásnou sobotu,
Kdo mě sleduje na instagramu, tak už tento dort měl možnost vidět. Možná to o mě nevíte, ale hrozně ráda peču dorty. Mamce,taťkovi,babičce, no a když se blížily 18-té narozeniny, které tento rok nebudou zdaleka poslední,napadlo mě, že jsem dlouho nic nepekla. Tak jsem trochu pátrala na Pinterestu a objevila jsem tenhle krásný dort.

Musím říct, že na to, jak je dort jednoduchý vypadá vážně efektně a za dopoledne budete mít hotovo. Já upekla nejdřív obyčejný piškot na plech,vykrájela z něj kolečka, která jsem pak "slepila" krémem. Po bocích jsem spojené korpusy taky pomazala krémem, aby na nich plátky čokolády hezky držely. Vrchní korpus polila čokoládou a zasypala lentilkami a nakonec dort převázala mašlí. Jediné s čím budete muset počítat, jsou trošku dražší suroviny. Já na tento dort, který měl průměr cca. 20 cm, spotřebovala 4 tabulky čokolády a necelé 2 velké tuby lentilek. Tak doufám že se dort líbil...










6 komentářů

  1. to je krása :)..jen se dort asi špatně krájel, co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Pravda, samozřejmě se musel krájet v mezerách mezi pásky čokolády a lentilky šly hůř ale nakonec to šlo :D

      Vymazat
  2. Moc pěkný dort, takový bych chtěla taky! :)

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.