DIY diary How I organize & supplies

27. 1. 2015


Hezké pondělí,
tak mám konečně za sebou náročné období písemek a uzavírání známek a zase budeme mít chvíli klid. No a protože je stále začátek roku a mnozí z vás možná stále shání diáře nebo je prostě jen jako já rádi přivádíte k dokonalosti, bude tento článek právě o něm.

Do tohoto roku jsem stále mívala obyčejný diář z Albi, ale už mi to začalo být málo, a tak jsem se poohlížela po nějakém, který by byl více variabilní. Původně jsem přemýšlela nad Filofaxem, ale nakonec jsem si řekla, že je pro mě zbytečný a navíc se mi tolik peněz za diář dávat nechtělo. Až jsem jednou v papírnictví narazila na tento malý poznámkový blok s kroužkovou vazbou, který stál asi stovku a měl pro mě akorátní velikost. Ve vedlejším papírnictví jsem si do něj dokoupila diářovou náplň Herlitz a nový diář byl na světě.



Hned po otevření mám na vnitřní straně diáře rozvrh do školy abych ho měla hezky po ruce. První stránku v diáři pak tvoří motto "If you dream it,you can do it."



Celý diář je pak rozdělen jednotlivými záložkami oddělující začátek kalendáře,letní prázdniny, malý měsíční kalendář a další záložky.Taky jsem si z gumy vytvořila poutko na tužku. Jednoduše jsem konce gumy sešila nití a přilepila vteřinovým lepidlem.


Dál už pokračují obyčejné denní úkoly a povinnosti. Tahle velikost políček mi tak akorát stačí, ale když mám náhodou málo místa, používám lepící papírky které pak prostě vyhodím. Všechno hotové úkoly pak odfajvkovávám abych měla větší přehled když něco daný den nestihnu. Pro větší přehlednost jsem ke kroužkové vazbě přivázala stužku abych po každém otevření nemusela diářem listovat a hledat určitý týden. 


Vzadu mám pak tento měsíční kalendář, který používám na blog a kam si píšu kdy který den má být jaký článek a opět zde platí fajvkovací systém.


Za blogovým kalendářem je pak spousta volných listů a To do listy, kam si hlavně píšu co mám koupit, zařídit atd.


Úplně na konci mám mnou vyrobenou kartonovou čtvrtku, kam jsem si nalepila tyhle lepící papírky, které pak používám jak v diáři, tak třeba na založení stránek v učebnicích. Za čtvrtkou s lepícími papírky mám průhlednou složku na další drobné papírky a poznámky. Je to jednoduše ustřižená euro složka slepená izolepou.

2 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.